کد مطلب: 

256454
جایگزین‌شدن سیستم تماس دانش‌بنیان بومی در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران
شرکت دانش بنیان راهکار سرزمین هوشمند، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با طراحی و پیاده سازی پلتفرم مرکز تماس iWin، توانست این پلتفرم را جایگزین نمونه‌های خارجی در کشور کند که در ادارات و سازمان‌ها از آنها استفاده می‌شود.
جایگزین‌شدن سیستم تماس دانش‌بنیان بومی در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، این سامانه قابلیت مدیریت مرکز ارتباط و نیز انجام خدمات میزبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته را به صورت تخصصی دارد. “رسیدگی به شکایات و انتقادات”، “ثبت در سامانه تیکتینک و CRM”، “انجام عملیات رزرواسیون”، “ورود و پالایش اطلاعات و داده کاوی”، “امکان صحت‌سنجی اطلاعات”، “امکان ورود و پالایش اطلاعات”، “اجرای کمپین تکمیل و رفع نقص اطلاعات مشتریان”، “پاسخگویی به کلیه پیام‌های متنی اعم از ایمیل و کامنت برخی از ویژگی‌های این پلتفرم به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ این محصول بومی در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران جایگزین نمونه خارجی شده است.

سامانه غیرحضوری #۲۰۲۰* سامانه‌ای برای دریافت اطلاعات در خصوص کلیه خدمات غیرحضوری تلفن ثابت و همگانی، پیگیری امر مربوط به اینترنت ADSL مخابرات، پرداخت آنلاین قبض تلفن ثابت در صورت قطع بودن، اعلام شماره موبایل جهت ارسال پیامک صورتحساب و شرکت در جشنواره‌های شرکت مخابرات ایران است.

شرکت دانش بنیان راهکار سرزمین هوشمند با اتخاذ رویکرد “iWin” و برپایه این شعار توانسته است است بر اساس نیاز به توسعه ارتباطات فراگیر، “مرکز تماس ” را پیاده سازی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-04-19 13:15

افزودن دیدگاه جدید