کد مطلب: 

256423

مدیرکل ارتباطات بوشهر: ارتباطات در مناطق زلزله‌زده استان‌های بوشهر و فارس پایدار است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر گفت: پس از وقوع زمین لرزه‌ ۵.۹ ریشتری پیش از ظهر امروز یکشنبه در شهرستان‌های گناوه، دیلم و بوشهر، ارتباطات همچنان در این مناطق برقرار و پایدار است.
مدیرکل ارتباطات بوشهر: ارتباطات در مناطق زلزله‌زده استان‌های بوشهر و فارس پایدار است

به گزارش خبرنگار سیتنا، علی سملیان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به زلزله پیش از ظهر امروز یکشنبه 29 فروردین ماه، به بزرگی 5.9 در مقیاس ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین در شهرستان های  گناوه، دیلم و بوشهر و پس لرزه های آن همه ارتباطات ثابت و اپراتورهای سیار در مناطق مذکور پایدار است.

وی با اشاره به اینکه در لحظات ابتدایی وقوع زلزله حجم ترافیک بالایی در شبکه‌های ارتباطی وجود داشت، تصریح کرد: طی بررسی های بعمل آمده و تماس با فرماندار شهرستان گناوه، در حال حاضر در شبکه‌های ارتباطی هیچ مشکلی ندارد و ارتباطات به صورت عادی برقرار می‌شود.

سملیان افزود: بدیهی است به منظور پیگیری آخرین شرایط مناطق زلزله زده اکیپ مدیریت بحران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حالت آماده باش کامل است، تیم‎های پشتیبانی شرکتهای ارتباطات زیرساخت، مخابرات، اپراتورهای همراه در مناطق زلزله زده در منطقه جهت رفع اشکالات احتمالی حادثه حضور دارند و هماهنگی های لازم برای اعزام تیم های فنی در خصوص رفع مشکلات احتمالی انجام شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-04-18 14:00

افزودن دیدگاه جدید