کد مطلب: 

256264

میزبانی اتریش از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه دیجیتال

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در رویداد آنلاین بررسی آینده کسب و کارهای دیجیتال که در روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه 1400 در اتریش برگزار می شود، شرکت می‌کنند.
میزبانی اتریش از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه دیجیتال

به گزارش سیتنا، این رویداد می تواند فرصت مناسبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران ایرانی باشد تا ضمن معرفی ظرفیت ها و بازاریابی برای محصولات و خدمات خود، نسبت به شبکه‌سازی برای تعاملات بین‌المللی آتی خود اقدام کنند.

تاکنون در این رویداد که با موضوع اصلی نرم‌افزار و آینده تجارت دیجیتالی به صورت مجازی برگزار می شود بیش از 600 شرکت کننده از 46 کشور ثبت نام کرده اند و 400 فرصت و موضوع همکاری نیز در این رویداد معرفی شده است. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های متقاضی حضور در این رویداد حمایت می‌کند.

کسب و کارهای خلاق و دیجیتال نسل حال و آینده مشاغل موجود در دنیا هستند. مدلی از فعالیت‌های اقتصادی که بر پایه فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات شکل گرفته‌اند و این روزها بازاری داغ و پرطرفدار دارند. توسعه این شکل از کسب و کارها می تواند کشورها را به سمت توسعه یافتگی و استفاده از ابزار هوشمند و دیجیتالی شده برای پیشبرد کارها سوق دهد.

به همین دلیل برگزاری چنین رویدادهایی از سوی کشورها با استقبال زیادی مواجه می شود و فرصتی مطلوب برای فعالان این حوزه در همه دنیا است تا بتوانند با آخرین دستاوردهای موجود آشنا شوند و در کنار آن، شرکایی از دیگر کشورها برای محصولات و خدمات خود بیایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-13 14:47

افزودن دیدگاه جدید