کد مطلب: 

256259

ربیعی خبر داد: دستور رئیس جمهور به وزیر ارتباطات برای شکایت از مختل کنندگان کلاب هاوس

سخنگوی دولت، گفت: رییس جمهور به وزیر ارتباطات دستور داده ضمن ارائه گزارش شفاف از اختلال در کلاب‌هاوس، از مختل کنندگان شکایت کند.
ربیعی خبر داد: دستور رئیس جمهور به وزیر ارتباطات برای شکایت از مختل کنندگان کلاب هاوس

به گزارش سیتنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره اظهارنظرهای ضد و نقیض در خصوص بسته شدن شبکه اجتماعی کلاب هاوس و نظر دولت در این خصوص گفت: کسی نباید از آگاه شدن مردم واهمه داشته باشد. برخی خودشان توانایی گفتگو با مردم و نخبگان را ندارند و از صحبت دولت‌مردان با مردم هراسان شده اند.

او گفت: رئیس جمهور یکشنبه در دولت به وزیر ارتباطات دستور دادند که اولا جزئیات را به مردم بگویند و ثانیا مطابق قانون از مختل کنندگان شکایت و از اهرم‌های قانونی موجود برای پاسخگویی متخلفین و هم برای حفظ فضای ایجاد شده و باز شده استفاده نمایند. دیدگاه دولت مبنی بر باز بودن این شبکه اجتماعی است.

ربیعی تصریح کرد: رییس جمهور به وزیر ارتباطات دستور داده ضمن ارائه گزارش شفاف از اختلال در کلاب‌هاوس، از مختل کنندگان شکایت کند.

گفتنی است؛ روز گذشته (دوشنبه) سید جمال هادیان، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توئیت کرد: با ادامه بی‌توجهی اپراتورها به هشدار وزارت ارتباطات درباره اقدام غیرقانونی و ایجاد اختلال عمدی در کلاب هاوس، شکایت از مدیران عامل اپراتورها، تقدیم دادستانی تهران شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-04-13 12:46

افزودن دیدگاه جدید