کد مطلب: 

255936

کلاب‌ هاوس چیست و چگونه می‌توان عضو آن شد؟

کلاب‌هاوس که یک سال از راه‌اندازی اش می‌گذرد، در حال حاضر تنها چند میلیون کاربر فعال دارد، اما رشد آن در پی راه‌اندازی در سال ۲۰۲۰ بسیار سریع بوده است و انتظار می‌رود که در فاصله اندکی مورد توجه کاربران در سراسر دنیا قرار گیرد.
کلاب‌ هاوس چیست و چگونه می‌توان عضو آن شد؟

به گزارش سیتنا، مزیتی که کلاب‌هاوس را متفاوت می‌کند نبود متن، عکس و ویدیو است؛ چراکه این اپلیکیشن صرفا صوتی است و همه چیز زنده و هم‌زمان اتفاق می‌افتاد.

شما می‌توانید خودتان یک اتاق مجازی ایجاد کنید یا به اتاقی بپیوندید که دیگران دارند در آن صحبت می‌کنند.

معمولا فقط تعداد مشخصی از افراد می‌توانند صحبت کنند و بقیه فقط می‌توانند گوش دهند. اما می‌توانید دستتان را بالا ببرید و اجازه حرف زدن بگیرید.

نکته دیگر این است که این اپلیکیشن مکالمات را ضبط نمی‌کند و نمی‌توانید بعدا آن‌ها را گوش دهید، برای همین باید به طور زنده مسائل را دنبال کنید.

اگر به موضوعات مشخصی علاقه دارید و نمی‌خواهید گفت‌وگوها را از دست بدهید، می‌توانید هنگام عضویت موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اپلیکیشن وقتی مردم درباره این موضوعات صحبت می‌کنند به شما خبر می‌دهد.

قالب صرفا صوتی آن این حس را ایجاد می‌کند که انگار دارید به یک پادکست یا گفت‌وگوی رادیویی گوش می‌دهید.

کلاب‌هاوس در حال حاضر دعوتی است. باید منتظر بمانید تا کسی شما را برای عضو شدن در این اپلیکیشن دعوت کند - و کاربران فعلی در ابتدا می‌توانند دو نفر را دعوت کنند.

شاید فیسبوک حالا غولی بین‌المللی با بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر باشد، اما این شبکه اجتماعی هم در ابتدا تنها برای چند هزار نفر که در دانشگاه‌های سرشناس آمریکا درس می‌خواندند قابل دسترسی بود.

حتی ابزار روزمره‌ای مانند جی‌میل هم در ابتدا دعوتی بود، تا این که جهانی شد و حالا بیش از ۱.۵ میلیارد نفر از آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-04-02 23:14

دیدگاه‌ها

تصویر فرزاد
این تیتری که برای مطلب انتخاب نموده آید، نمونه بارز یک تیتر زرد پر رنگ است، چرا که تیتر مناسب برای متن بالا، که فقط به معرفی اپلیکیشن، که می توانستید در یک پپاراگراف،از باب آشنایی ابتدایی با آن، مطلب راجمع کنید و احتیاجی به خودزنی و تنزل اعتبارتان نبود. تیتر مناسب متن بالا شبیه این که : کلاب هاوس چیست؟! اگر کلام مرا ناحق میدانید، لطف نمایید جمله ای در متن را که ارتباط یا اشاره ای به نحوه عضویت در اپلیکیشن یا نکات آموزشی پرداخته شده باشدرا به بنده و دیگر بازدیدکنندگانی را که با ترفند تیتر گمراه کننده، فریب و ترغیب به بازدید از صفحه و به طبع آن افزایش آمار سایت خود نموده آید نشان دهید، تا پس از عذرخواهی، به فکر تغییر نمره عینک خود باشیم درستی و راستی... برقرار و بخشنده باشید.
ارسال شده توسط فرزاد در 21 ارديبهشت 00 - 03:26

افزودن دیدگاه جدید