کد مطلب: 

255732

معامله‌ی غیرمنصفانه‌ی فیلیمو و نماوا با مردم در شرایط انحصار و رونق در پاندمی کرونا

پس از اعتراض کاربران به افزایش جنجالی و چند برابری حق اشتراک فیلیمو و نماوا، حال روابط عمومی فیلیمو با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر خصوصی بودن این شرکت و عدم برخورداری از بودجه و حمایت دولتی، تاکید کرده است: "نظر به افزایش قابل‌توجه هزینه‌های تولید، برای تولید بیشتر و با کیفیت‌تر چاره‌ای جز افزایش قیمت اشتراک نداریم".
رونق گرفتن پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال در پاندمی کرونا و

به گزارش سیتنا، پس از واکنش‌‌ها به افزایش چند برابری قیمت خدمات پلت‌فرم‌های فیلیمو و نماوا، روابط عمومی فیلیمو در اطلاعیه‌ای با اشاره به افزایش تولیدات اختصاصی این پلتفرم و تولید محتوای مناسب "تمام ذائقه‌ها"، خطاب به مشترکان خود اعلام کرده است که این شرکت در سال ۱۴۰۰ وارد بورس خواهد شد و مشترکان می‌توانند "به طور شفاف در جریان درآمدها و هزینه‌ها باشند".

‪گروهی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این جهش قیمت‌ها گفته‌‌اند که به اشتراک این سرویس‌ها ادامه نخواهند داد، اما فیلیمو اعلام کرده است که تمام درآمد حاصله از افزایش قیمت وارد چرخه تولید سریال در شبکه نمایش خانگی می‌شود.

‪نماوا دیگر پلتفرم تماشای ویدیو هم قیمت اشتراک ماهیانه خود را بیش از دو برابر کرده است.

نماوا با تاک شو "همرفیق" و سریال "قورباغه" و فیلیمو با بازی "شب‌های مافیا" و سریال "آقازاده" در ماه‌های اخیر نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کنند.

منتقدان می‌گویند که این دو شرکت با وجود فیلترینگ و عدم دسترسی شهروندان به سرویس‌های جهانی مانند نتفلیکس توانسته‌اند بازار خود را در ایران گسترش دهند و گروهی هم آنها را متهم می‌کنند که از فیلتر شدن و تعطیلی سایت‌های پرطرفدار دانلود فیلم در ایران سود برده‌اند.‬

‪گروهی با مقایسه قیمت اشتراک ماهیانه نتفلیکس در ترکیه که ۴/۵ دلار است و مقایسه حداقل حقوق مصوب در ایران و ترکیه، شرکت‌های ایرانی را به سوء استفاده از شرایط تعطیلی سینما و رونق گرفتن پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال در دوران کرونا و پرطرفدار شدن تولیدات این شرکت‌ها در میان مخاطبان متهم می‌کنند.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.8 (4 رای)
سیتنا 1
2021-03-25 20:10

افزودن دیدگاه جدید