کد مطلب: 

255542

مدیرعامل آسیاتک: اختلال اخیر پلتفرم ابری ابرآروان ارتباطی با سرویس‌های دیتاسنتر و ابری آسیاتک ندارد

به دنبال حمله‌ی هکری اخیر به زیرساخت پردازش ابری آروان در آسیاتک، مدیرعامل آسیاتک گفت: مشکلی که برای شرکت ابرآروان پیش آمده در نگهداری سرویس‌های پلتفرم ابری ابرآروان است که در دیتاسنتر آسیاتک نگهداری می‌شود و ارتباطی با سرویس‌های دیتاسنتر و ابری آسیاتک ندارد.
مدیرعامل آسیاتک: اختلال اخیر پلتفرم ابری ابرآروان ارتباطی با سرویس دهی آسیاتک ندارد

محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، گفت: آسیاتک سرویس های مختلفی از جمله سرویس زیرساخت دیتاسنتر و سرویس خدمات ابری دارد. مشکلی که برای شرکت ابرآروان پیش آمده در نگهداری سرویس‌های  پلتفرم ابری ابرآروان بوده که در دیتاسنتر آسیاتک نگهداری می‌شود. 

وی ادامه داد: همزمان چندهزار پلتفرم و سایت دیگر هم در دیتاسنترهای آسیاتک نگهداری می شوند. سرویس‌های آسیاتک هم  برای ابرآروان و هم برای چندهزار مجموعه دیگر وصل هستند و مشکلی ندارند. خود ابرآروان با مشکلی مواجه شده است که ارتباطی با مجموعه آسیاتک ندارد. هم اکنون هم خدمات ابری آسیاتک فعال و در حال ارائه خدمت است و با مشکلی مواجه نشده و هم خدمات زیرساختی دیتاسنترهای آسیاتک در حال فعالیت بوده و با خللی مواجه نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 1
2021-03-17 13:46

افزودن دیدگاه جدید