کد مطلب: 

255421

نیکزاد: اجرای شبکه ملی اطلاعات از برنامه عقب است؛ آقای جهرمی به پیشنهادهای ما گوش کند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای شبکه ملی اطلاعات از برنامه عقب است و کمیسیون صنایع و وزارت ارتباطات در تحقق شبکه ملی اطلاعات کم کاری کرده اند.
نیکزاد: اجرای شبکه ملی اطلاعات از برنامه عقب است؛ آقای جهرمی به پیشنهادهای ما گوش دهند

به گزارش خبرنگار سیتنا، علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم رونمایی از چهارمین سایت نسل پنجم همراه اول در باغ کتاب تهران، گفت: اگر شبکه ملی اطلاعات داشته باشیم، اینترنت امن خواهیم داشت و نیاز به رفت و آمد در شبکه‌های خارجی نداریم.

وی ادامه داد: باید اهتمام جدی به موضوع اینترنت امن، سالم و پرسرعت توام با عدالت در کشور داشته باشیم. کرونا مسوولان را از غفلت بیدار کرد و آموزش عالی و آموزش و پرورش متوجه اهمیت فضای مجازی شدند.

وی افزود: آسیب پذیری فضای مجازی آنجاست که بدون آنکه اختیاری از خود داشته باشیم، برای ما حکمرانی می‌کنند و کسانی که فضای مجازی را در دنیا پیش می‌برند، با ارزش‌های خودشان و تعمدا کار را پیش می‌برند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: اجرای شبکه ملی اطلاعات از برنامه عقب است و کمیسیون صنایع و وزارت ارتباطات در تحقق شبکه ملی اطلاعات کم کاری کرده اند؛ اگرچه یکی از دغدغه های رئیس کمیسیون صنایع، شبکه ملی اطلاعات است.

 نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: درخواست دارم که آقای جهرمی به پیشنهادهای ما گوش کند.

نیکزاد: اجرای شبکه ملی اطلاعات از برنامه عقب است؛ آقای جهرمی به پیشنهادهای ما گوش دهند

گفتنی است؛ اخیرا دعوای وزارت ارتباطات و مجلس پیرامون مصوبه‌ی جنجالی بالا گرفته است؛ چراکه وزارت ارتباطات معتقد است نظر مجلس باعث گران شدن قیمت اینترنت می‌شود ولذا با آن مخالف است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.8 (4 رای)
سیتنا 1
2021-03-13 14:21

افزودن دیدگاه جدید