کد مطلب: 

255408

برنامه‌ی شرکت مخابرات ایران برای همکاری در تهیه‌ی محتوای خدمات ارزش افزوده در سال 1400

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: هم اکنون 40 میلیون نفر از خدمات ارائه‌دهندگان اینترنت ثابت استفاده می‌کنند و از اهداف مهم در سال 1400، همکاری در تهیه و تدوین محتوای خدمات ارزش افزوده در شأن خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است.
برنامه‌ی شرکت مخابرات ایران برای همکاری در تهیه‌ی محتوای خدمات ارزش افزوده در سال 1400

به گزارش سیتنا به نقل از سایت شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی در نشست راهکارهای هم افزایی خدمات تلفن ثابت با تاکید بر ضرورت توجه تمام شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی به لزوم هم افزایی وهمگرایی به ویژه در شرایط حاضر حوزه ثابت گفت: برگزاری اینچنین نشست هایی وپایبندی به تفاهم و تعامل، جهش قابل ملاحظه ای را در فضای رقابتی سالم بین بازیگران عرصه ارتباطات ثابت به وجود خواهد آورد.

سلطانی با تاکید بر اینکه فضای همکاری، توسعه کار با فعالان حوزه ICT در شرکت مخابرات وجود دارد، اظهار داشت: از امکانات مخابراتی که توسط گذشتگان با تلاش به دست آمده در یک رقابت سالم همه شرکت ها می توانند استفاده کنند تا کشور در حوزه ICTرشد کند.

وی با اشاره به اینکه تعامل با شرکت ها و فعالان حوزه ICT شروع شده است و تاکنون چند قرارداد همکاری در این زمینه منعقد شده است، گفت: ما آماده همکاری هستیم و علاقه داریم این صنعت در سطح ملی و فراملی رشد کند.

وی افزود: قطعا با صمیمیت و همدلی شرایط حوزه اینترنت ثابت روز به روز بهتر شده و علاوه بر رفع خطر چالش‌های موجود، هم از لحاظ تعرفه و هم از لحاظ سرمایه گذاری، رشد متوازنی در صنعت ارتباطات ثابت به وجود می آید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: باید بتوانیم خدمات بهتری را به مردم و مشتریان ارائه دهیم، ضمن اینکه همکاری و تعامل با دیگر شرکت ها و به خصوص شرکت های دانش بنیان و تمام نهادهای زیرمجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید سرلوحه فعالیت های ما قرار گیرد و باید برنامه ریزی درستی با بازیگران این عرصه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید فضای رقابتی را با همکاری و رفاقت توام کنیم تصریح کرد: با صمیمیت و همدلی ما را به اهداف مان می رساند و خدمات بهتری در کشور ارایه می شود.

وی افزود: در حال تدوین برنامه راهبردی شرکت به‌ خصوص برنامه‌های مربوط به سال 1400 با همراهی هیئت مدیره هستیم که تقویت زیرساخت های حوزه ارتباطات ثابت در راستای تحقق شبکه ملی اطلاعات در لایه‌های مختلف از جمله مهمترین این برنامه ها در گام نخست است.

سلطانی همچنین خاطرنشان کرد: برنامه تعاملی شرکت مخابرات ایران، هماهنگ با دیگر شرکت های این حوزه خواهد بود، همچنین ارایه محتوا و خدمات ارزش افزوده در قالب یک تیم مشخص در حال فعالیت است تا بتوانیم وظیفه غیرمستقیم خود را در حوزه محتوا انجام داده و در این بخش، دغدغه ای نداشته باشیم.

وی گفت: در حال حاضر، 9 میلیون خانوار و حدود 40 میلیون نفر از خدمات ارائه دهندگان اینترنت ثابت استفاده می کنند و از اهداف مهم در سال 1400، همکاری در تهیه و تدوین محتوای خدمات ارزش افزوده در شأن خانواده بزرگ ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور است.

سلطانی با تاکید بر اینکه از همفکری و همکاری شرکت های حوزه ICT کشور استفاده می‌کنیم، گفت: همه ما در یک کشتی هستیم و نباید اجازه دهیم کسی این کشتی را آسیب بزند تا بتوانیم به مقصد نهایی برسیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: ساختار بخشی منسجم و هدفمند به اهداف شرکت مخابرات ایران در قالب اتاق فکری با حضور تمام اپراتورها در برنامه آینده شرکت قرار دارد تا به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-03-12 23:38

افزودن دیدگاه جدید