کد مطلب: 

255299

جدیدترین ایموجی‌های آیفون: از سرنگ واکسن تا شکلک‌هایی با رنگ‌ پوست‌های مختلف

اپل در جدیدترین به‌روزرسانی خود برای محصولات آیفون، تعداد زیادی از ایموجی‌های جدید را به همراه آورده است؛ ایموجی‌هایی شامل سرنگ برای نشان دادن واکسیناسیون و رنگ پوست‌های مختلف.
جدیدترین ایموجی‌های آیفون: از سرنگ واکسن تا شکلک‌هایی با رنگ‌ پوست‌های مختلف

به گزارش سیتنا، جدیدترین به‌روزرسانی اپل برای محصولات آیفون خود، تعداد زیادی از ایموجی‌های جدید را نیز به همراه خود آورده است. ایموجی‌هایی شامل قلب شعله‌ور، ایموجی سرنگ برای نشان دادن واکسیناسیون، و رنگ پوست‌های مختلف بیشتر برای زوج‌ها. سه شکلک جدید نیز در این نسخه معرفی شده است؛ صورتی که از آن دود یا بخار بیرون می‌زند، صورتی با چشم مارپیچ، و صورتی در ابرها، و نیز دو قلب جدید، یکی در آتش و دیگری با بانداژ اطراف آن.

اپل همچنین ایموجی هدفون را نیز تغییر داده است تا آن را بیشتر به «ایرپادز مکس» خود که اخیرا به بازار آمده، شبیه کند. مشابه همان چیزی که در حال حاضر برای ایموجی لپ‌تاپ‌ها، ایموجی گوشی موبایل و ساعت مچی نیز رخ داده تا به محصولات خود اپل شبیه‌‌تر شوند.

بیشتر تغییرات در به‌روزرسانی، مربوط به ایموجی زوج‌هاست؛ با ۲۰۰ مورد از ۲۱۷ شکلک جدید در این نسخه که برای دو نفر با رنگ پوست‌های مختلف طراحی شده است. این گزینه نیز اکنون وجود دارد که زنان و مردان دارای ریش را هم انتخاب کنید.

تغییرات الهام گرفته از دوران همه‌گیری در ایموجی سرنگ، پس از آن رخ داد که اپل برای آن که به نوعی نشان دهد نقش آن در دوران همه‌گیری چطور تغییر یافته است، آیکون شخصی را که ماسک صورت پوشیده، به شکلی تغییر داد که او را در حال لبخند نشان می‌دهد.

مدلی که این ایموجی‌ها برای کاربران اپل نمایش داده می‌شوند، ممکن است برای کاربران سایر پلتفرم‌ها قابل نمایش نباشد. شرکت‌های مختلف، شکل ظاهری شکلک‌ها را در دستگاه‌ها و خدمات خود طراحی می‌کنند. برای مثال، کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل، از ماه دسامبر به این ایموجی‌ها دسترسی خواهند داشت.

ایموجی‌های جدید تنها افزونه‌هایی نیستند که به سیستم عامل گوشی‌ها و تبلت‌های اپل اضافه می‌شوند. به‌روزرسانی iOS 14.5 به کاربران این امکان را خواهد داد که برنامک موسیقی پیش‌فرض را در آیفون خود تغییر دهند. این به‌روزرسانی همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که قفل گوشی خود را با استفاده از اپل واچ، ساعت هوشمند اپل، باز کنند تا استفاده از گوشی در زمانی که کاربران ماسک بر چهره دارند، آسان‌تر شود. این به روزرسانی‌ها همچنین شامل پشتیبانی از دسته کنترل پلی‌استیشن و ایکس باکس نیز می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-03-09 16:49

افزودن دیدگاه جدید