کد مطلب: 

255144

حساب توئیتری کاربرانی که در مورد واکسن کرونا دروغ بگویند، مسدود می‌شود

توییتر اعلام کرده است که بر توییت‌های کاربرانی که در مورد واکسن‌های کرونا دروغ می‌گویند، برچسب هشدار می‌زند و در صورتی‌ که به این کار ادامه دهند، حسابشان را خواهد بست.
حساب توئیتری کاربرانی که در مورد واکسن کرونا دروغ بگویند، مسدود می‌شود

به گزارش سیتنا، تاکنون بیش از هشت هزار و ۴۰۰ توییت حذف شده و ۱۱.۵ میلیون حساب توییتری تحریم شده‌اند. توییتر حالا تصمیم دارد برچسبی‌ را به توییت‌های مزبور اضافه کند و برای مجازات حساب‌هایی که پی‌درپی پست‌های گمراه‌کننده به اشتراک می‌گذارند، یک سیستم «برخورد» بیفزاید.

این اولین بار است که توئیتر به طور خاص روی پست‌های مربوط به واکسن تمرکز می‌کند؛ اگرچه مدتی است در مورد چگونگی رفتار با اطلاعات غلط در مورد ویروس کرونا راهنمایی‌های گسترده‌ای کرده است. این تصمیم در میان نگرانی‌ها بابت انتشار محتوای ضد واکسیناسیون در شبکه‌های اجتماعی گرفته شده است.

توئیتر همچنین از سیستم برخورد دیگری خبر داده است که «نیاز به اقدام‌ها اجرایی بیشتر را بررسی می‌کند.»

در ابتدا عوامل انسانی برچسب‌ها را اعمال خواهند کرد؛ راهکاری که به سیستم‌های خودکار کمک می‌کند تا جلو انتشار محتوای خلاف را بگیرند.

به کاربرانی که اولین اخطار را دریافت می‌کنند، یک فرصت داده می‌شود. دو اخطار به قفل شدن حساب به مدت ۱۲ ساعت و اخطار سوم به ۲۴ ساعت مسدودی حساب منجر می‌شود. با چهارمین اخطار، حساب به مدت هفت روز مسدود می‌شود و با پنج اخطار یا بیشتر به طور دائمی بسته خواهد شد.

این شرکت اعلام کرده است: «ما معتقدیم که این سیستم برخورد به ما کمک خواهد کرد تا سیاست‌هایمان را به مردم بیاموزیم و از گسترش اطلاعات مضر و گمراه‌کننده در توییتر، به ویژه در موارد نقض مکرر قوانینمان در حد متوسط یا بسیار شدید، جلوگیری کنیم.»

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 1
2021-03-04 01:25

افزودن دیدگاه جدید