کد مطلب: 

255048

کسب‌وکار خوب نتیجه اعتماد خوب مردم به ماست

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، گفت: اگر سازمان‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند، مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده‌اند.
کسب‌وکار خوب نتیجه اعتماد خوب مردم به ماست

به گزارش سیتنا، در رویداد گراف دی در پنلی با عنوان «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» به چالش‌ها و موانع مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها پرداخته شد.

محمدرضا بیدخام، در مورد نقش روابط عمومی‌ها در بحث مسئولیت اجتماعی گفت: "کسب‌وکار خوب نتیجه اعتماد خوب مردم به ماست. اگر به وسیله مسئولیت اجتماعی بتوانیم اعتماد مردم را کسب کنیم، قطعا کسب‌وکار ما رونق پیدا می‌کند.»

براساس گفته‌های بیدخام مسئولیت اجتماعی یعنی وظیفه خود را نسبت به جامعه به خوبی انجام دهیم و اگر سازمان‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند، مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده‌اند.

در ادامه این پنل همچنین علیرضا الفت، معاون برنامه‌ریزی و توسعه پرداخت الکترونیکی سداد هم درمورد نقش روابط عمومی در مسئولیت اجتماعی گفت: "با تغییر استراتژی‌هایی در شرکت‌ها می‌توانیم اقداماتی در راستای مسئولیت اجتماعی انجام دهیم."

بهداد نامور در بخش دیگری از پنل در خصوص مسئولیت اجتماعی در ایران گفت: «من با مسئولیت اجتماعی در ایران مخالف هستم. تا زمانی که دیدگاه مسئولیت اجتماعی در نگاه مدیران ارشد سازمان‌ها تبیین نشود، اتفاق مثبتی روی نخواهد داد. وقتی نیروهای سازمانی خودمان از حقوقشان ناراضی هستند و  فشارهای مالی و اقتصادی و ذهنی و روحی زیادی را تحمل می‌کنند، نمی‌تواند محصول خوبی تولید کند یا تمرکز لازم برای کارهای خود ندارد.»

سارا علی محمدی، سرپرست دیجیتال مارکتینگ شرکت لابراتور دکتر اخوی همچنین در ادامه درمورد کمپین‌های مسئولیت اجتماعی که گاه نتیجه برعکس داشتند، بیان کرد: «کمپین‌های بسیاری در حوزه مسئولیت اجتماعی راه‌اندازی شده که نه تنها سودی نداشته بلکه ضررهایی هم به سازمان موردنظر وارد شده است.مانند زلزله کرمانشاه که اگر کمک‌ها مدیریت می‌شد. این کمک‌ها بهتر به دست مردم می‌رسید.» به گفته محمدی مسئولیت اجتماعی شرکتی اگر به درستی اجرا شود، به فرهنگی برای مردم تبدیل می‌شود و به خانواده‌ها هم تسری پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-03-01 10:32

افزودن دیدگاه جدید