کد مطلب: 

254963

رونمایی از جدیدترین محصولات و راهکارهای شرکت موج آینده فرافن در نمایشگاه تلکام 99

شرکت موج آینده فرافن در نمایشگاه تلکام 99 از دو محصول جدید سخت افزاری در حوزه‌ی شبکه های زیرساختی، دو محصول نرم افزاری و یک راهکار کامل لجستیکی رونمایی کرد.
رونمایی از جدیدترین محصولات و راهکارهای شرکت موج آینده فرافن در نمایشگاه تلکام 99

مهندس محمد اخوان، معاون فنی گروه شرکت های فرافن در حاشیه‌ی نمایشگاه تلکام 99 در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، گفت: محصول اولی که در نمایشگاه تلکام امسال رونمایی کردیم، یک مالتی پلکسر شبکه‌های انتقال با نام تجاری ایماکس است، که امکان ارائه‌ی سرویس دیتا بر روی شبکه‌های قدیمی مخابرات که در حال حاضر امکان ارائه‌ی این سرویس را ندارند، ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: دغدغه‌ی اصلی که شرکت های مخابراتی دارند این است که با گسترش حوزه‌ی دیتا و به خصوص توسعه‌ی آن ها به روستاها و نظر به عدم پشتیبانی تجهیزات فعلی از ارائه‌ی سرویس دیتا، بنابراین ناچارند که با هزینه های سنگین در زمانی طولانی این تجهیزات را جایگزین کنند. راهکار ایماکس یک راهکار فنی است برای اپراتورهای مخابراتی تا بتوانند روی شبکه‌ی فعلی خود سرویس دیتا را سوار کنند و این باعث می شود تا تغییری در تجهیزات فعلی پیش نیاید که در نتیجه هزینه‌ها کاهش پیدا کرده و سرعت توسعه افزایش می‌یابد.

رونمایی از جدیدترین محصولات و راهکارهای شرکت موج آینده فرافن در نمایشگاه تلکام 99

وی افزود: محصول دوم یک سامانه‌ی جامع برای تست کیفیت شبکه های زیرساختی همانند مخابرات ایران و شبکه‌ی ارتباطات زیرساخت است که می تواند با ظرفیت بسیار بالای 10 گیگابیت بر ثانیه تست های مختلفی را از داخل شبکه اجرا کرده و این امکان را برای اپراتور فراهم کند که کیفیت واقعی سرویس را ارزیابی کند.

وی خاطرنشان کرد: دو محصول نرم افزاری که در این نمایشگاه ارائه شد؛ یکی کیوسک ویروس کاو بود که امکان ارزیابی و تشخیص فایل های مخرب را با استفاده از یک موتور چند آنتی ویروسه برای سازمان ها، زیرساخت های حیاتی و شرکت ها فراهم می کند. کیوسک ویروس کاو این امکان را فراهم می کند که فایل ها همزمان با تعداد بیشتری از آنتی ویروس ها به صورت همزمان تست و ارزیابی شوند و در صورتی که خالی از ویروس یا فایل های مخرب باشند، امکان انتقال آن ها به سیستم های ذخیره سازی داخل سازمان داده می‌شود.  

رونمایی از جدیدترین محصولات و راهکارهای شرکت موج آینده فرافن در نمایشگاه تلکام 99

وی گفت: محصول دیگری که در حوزه‌ی فناوری اطلاعات ارائه شد، سامانه و پلتفرم IoT بود که برای ارائه‌ی سرویس اینترنت اشیاء در دو حوزه‌ی کشاورزی هوشمند و اعلام زود هنگام حریق ارائه شد که در حقیقت امکان ارتباط تعداد زیادی از سنسورها در همین دو ورتیکال را با یک سامانه‌ی امکان پردازش و تحلیل این دیتاها و در نهایت تصمیم گیری را فراهم می کند.

وی در پایان گفت: یک راهکار کامل لجستیک به نام نت بار برای اولین بار توسط شرکت فرافن در این نمایشگاه ارائه شد که در حقیقت یک راهکار خلاقانه‌ی به‌روز در حوزه‌ی لجستیک برای ایجاد امکان مدیریت درخواست ها و سرویس دهی در حوزه‌ی لجستیک بر بستر اینترنت در سامانه طراحی و پیاده سازی شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.3 (3 رای)
سیتنا 1
2021-02-26 18:42

افزودن دیدگاه جدید