کد مطلب: 

254885

آذری جهرمی: انتقاد دبیر سندیکای صنعت مخابرات از مجموعه‌ی مدیریت شرکت مخابرات کاملا به‌جاست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: به آقای رستگار دبیر سندیکای مخابرات که در این یک سال تلاش کرد کارخانه‌ها و تجهیزات به زمین نخورد، حق می‌دهم عصبانی باشد و در هر حال انتقاد ایشان از مجموعه‌ی ‌مدیریت شرکت مخابرات ایران کاملا به جاست.
آذری جهرمی: انتقاد دبیر سندیکای صنعت مخابرات از مجموعه‌ی مدیریت شرکت مخابرات کاملا به‌جاست

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی در بخشی از سخنرانی‌اش در مراسم افتتاح نمایشگاه تلکام ۹۹ در حمایت از دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: به آقای رستگار دبیر سندیکای مخابرات که در این یک سال تلاش کرد کارخانه‌ها و تجهیزات به زمین نخورد، حق می‌دهم عصبانی باشد و در هر حال انتقاد ایشان از مجموعه‌ی ‌مدیریت شرکت مخابرات ایران کاملا به جاست.

وی خطاب به رستگار ادامه داد: اینکه شرکت مخابرات در این نمایشگاه حضور پیدا نکرد، تصمیم یک نفر و به ضرر خودشان است و وقتی شما ابراز ناراحتی می‌کنید آن‌ها فکر می‌کنند کار خوبی کرده اند، نیامده اند.

آذری جهرمی در بخش دیگری از سخنرانی‌اش گفت: از آقای رستگار تقاضا می‌کنم عصبانی نشود چرا که ما مخابرات را از خانواده خودمان نمی‌دانیم و البته کارکنان مخابرات جزو خانواده ما هستند و فقط یک فرد است که تصمیماتی می‌گیرد که به کشور ضرر می‌زند و اگر ضرورت داشت حتما با اسم و مشخصات درباره این فرد با مردم صحبت خواهم کرد.

برای مشاهده‌ی مشروح سخنرانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اینجا کلیک کنید.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.3 (6 رای)
سیتنا 1
2021-02-23 21:15

افزودن دیدگاه جدید