کد مطلب: 

254636

"شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه" موفق به دریافت لوح زرین مشتری مداری شد

رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه، گفت: در "جشنواره یکصد واحد مشتری مدار"، از سوی کمیته علمی به عنوان واحد مشتری مدار انتخاب و لوح زرین این واحد را دریافت کردیم.
"شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه" موفق به دریافت لوح زرین مشتری مداری شد

به گزارش سیتنا، مهندس محسن ابویی مهریزی، گفت: شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه (ESM) در ادامه مسیر تولید مودم‌های سیم کارت‌خور و بهبود کیفیت تولید به منظور تامین نیاز مشتریان و اثر بخشی و کارایی، اقدام به استفاده از سیستم CRM و رعایت اصول مدیریت ارتباط با مشتری نموده است.

"شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه" موفق به دریافت لوح زرین مشتری مداری شد

رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه، اظهار کرد: در همین راستا، در "جشنواره یکصد واحد مشتری مدار کشور" که با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالین بنگاه‌های اقتصادی تولیدی و با حمایت وزارت صمت، وزارت امور خارجه، سازمان بین المللی برند و با حضور هیات داوران برگزار شد، شرکت کردیم.

"شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه" موفق به دریافت لوح زرین مشتری مداری شد

ابویی مهریزی، خاطرنشان کرد: حضور در این جشنواره منجر به انتخاب شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه، به عنوان واحد مشتری مدار از سوی کمیته علمی شد و لوح زرین مشتری مداری را دریافت کردیم.

"شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه" موفق به دریافت لوح زرین مشتری مداری شد

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.7 (3 رای)
سیتنا 3
2021-02-16 13:52

افزودن دیدگاه جدید