کد مطلب: 

254593

بیت‌کوین از ۵۰ هزار دلار عقب نشست؛ کاهش شش درصدی!

روز دوشنبه، ارزش رمزارز بیت‌کوین، در مقایسه با بالاترین بهای آن طی روزهای گذشته، کاهش یافت و سایر رمزارزها نیز این سقوط ارزش را تجربه کردند، این در حالی است که سرمایه‌گذاران از رکورد‌شکنی قیمت این رمزارز تا مرز ۵۰ هزار دلار سود بسیاری به دست آورده‌اند.
بیت‌کوین از ۵۰ هزار دلار عقب نشست؛ کاهش شش درصدی!

به گزارش سیتنا و بنا به گزارش رویترز، پس از اینکه بهای این رمزارز روز یکشنبه به اوج خود، یعنی ۴۹ هزار و ۷۱۴ دلار رسید، در ساعات تجارت آسیا، با کاهش ۵.۶ درصدی، به ۴۵ هزار و ۹۱۴ دلار سقوط کرد و بهای اتریوم، رمزارز رقیب هم کاهش ۸ درصدی داشت.

بیت‌کوین پیشتر از این‌‌ها در حاشیه امور سرمایه‌گذاری و تجاری قرار داشت، اما وقتی هفته گذشته، ایلان ماسک بنیانگذار شرکت خودروهای الکتریکی تسلا اعلام کرد که ۱.۵ میلیارد دلار رمزارز بیت‌کوین خریداری کرده است و این رمزارز را به عنوان واحد خرید و فروش می‌پذیرد، قیمت بین‌کوین ۲۰ درصد افزیش یافت و با ۶۰ درصد افزایش بها در سال جاری روبه‌رو شد.

کریس وستون رئیس تحقیق در کارگزاری «پِپِراستون» ملبورن می‌گوید: «موج شکست‌ناپذیز (سرمایه‌گذاری) از جانب خریداران بزرگ، باعث می‌شود که قیمت این رمزارز همچنان بالا بماند و شاید شاهد این باشیم که یک یا دو صندوق بزرگ این رمزارز را نقد کنند.»

او اضافه کرد: «خوب سوال این است که آیا شما قصد دارید این رمزارز را که با افت بها مواجه شده، خریداری کنید؟ اما این کاهش قیمت حقیقتا چقدر است؟»

علاوه بر سرمایه‌گذاری تسلا، بانک «ملون نیویورک» هم می‌گوید، بخش جدیدی را ایجاد کرده است تا به مشتریانی که مالکیت و نیز تجارت دارایی‌های دیجیتال را به عهده دارند، کمک کند.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-02-15 13:18

افزودن دیدگاه جدید