کد مطلب: 

254573

پسر هفت ساله‌ی ایرانی متقاضی پست ریاست آمازون!

توییتر آمازون تصویر یک پسر هفت ساله به نام بردیا که ظاهرا ایرانی است را با روزمه‌ی استثنایی او منتشر کرد که می‌خواهد جای جف بزوس، رئیس فعلی آمازون را بگیرد.
پسر هفت ساله‌ی ایرانی متقاضی پست ریاست آمازون!

به گزارش سیتنا، معمولا وقتی کسی برای رسیدن به رأس مدیریت شرکت‌های بزرگ تقاضا می‌کند، هویت او از سوی آن شرکت در رسانه‌ها یا شبکه‌های اجتماعی منتشر نمی‌شود، مگر در موارد خاص.

شرکت آمازون اخیرا «رزومه کاری» کسی را در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که متقاضی ریاست اجرایی آن غول آمریکایی تجارت الکترونیک در جهان است.

    We receive a lot of resumes, but this one stands out! When our CEO transition was announced last week, this 7-year-old was inspired to apply for the top job. pic.twitter.com/WsXswEObLi
    — Amazon News (@amazonnews) February 12, 2021

توییتر آمازون روز جمعه تصویر یک پسر هفت ساله به نام بردیا را با روزمه استثنایی او منتشر کرد که می‌خواهد جای جف بزوس، رئیس فعلی که ده روز پیش گفت کناره‌گیری خواهد کرد، را بگیرد. در شبکه‌های اجتماعی آمده که این کودک ایرانی است.

پسر هفت ساله‌ی ایرانی متقاضی پست ریاست آمازون!

این کودک خوش‌فکر، که ظاهرا معتقد است باید آرزوهای بزرگ در سر داشت، می‌گوید یک رهبر خوب است و «ایده‌های خلاقانه‌ای» برای آمازون دارد که آن شرکت را بهتر خواهد کرد.

در توییت آمازون نوشته شده است از زمانی که جف بزوس گفته می‌خواهد از سمت خود کناره‌گیری کند، این شرکت رزومه‌های زیادی دریافت کرده، اما این یکی خیلی قابل توجه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-02-14 22:22

افزودن دیدگاه جدید