کد مطلب: 

254554

برگزاری نشست هم‌اندیشی فصل زمستان 99 انجمن رمز ایران

نشست هم‌اندیشی فصل زمستان 99 انجمن رمز ایران، با موضوع "شبکه ملی اطلاعات: بایدها و انتظارات" سه‌شنبه ۲۸ بهمن از ساعت 16 الی 18 به‌صورت برخط برگزار خواهد شد.
برگزاری نشست هم‌اندیشی فصل زمستان 99 انجمن رمز ایران

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت تبادل داده در داخل کشور موضوع بسیار مهمی است که سئوالات متعددی در مورد آن بین عموم مردم و حتی متخصصین حوزه فناوری اطلاعات وجود دارد.

انجمن رمز ایران در ادامه نشست‌های هم‌اندیشی فصلی خود، با انتخاب موضوع «شبکه ملی اطلاعات: بایدها و انتظارات» در نشست هم‌ا‌ندیشی فصل زمستان 99 ، به این موضوع و به بررسی ابعاد مختلف این شبکه می‌پردازد.

در این نشست با ارائه سخنرانی‌های:

1. شبکه ملی طلاعات: بیان کلیات و تجربیات کشورهای دیگر،
2. وضعیت کنونی شبکه ملی اطلاعات و آینده آن،
3. آثار شبکه ملی اطلاعات بر توسعه اقتصاد ملی و توسعه فناوری‌های نوین در کشور،
4. چالش‌های راه‌اندازی رسانه اختصاصی بر روی شبکه ملی اطلاعات،

توسط میهمانان نشست از مرکز ملی فضای مجازی، سازمان فناوری اطلاعات، شورای‌عالی فضای مجازی و همچنین از برخی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، تلاش خواهد شد با همراهی و بیان نظرات سخنرانان محترم، تا حد ممکن به تشریح بایسته شبکه ملی اطلاعات پرداخته شود و با پاسخ به سئوالات حاضرین در نشست،  بایدهای این شبکه و انتظارات از آن بیان شوند.

برگزاری نشست هم‌اندیشی فصل زمستان 99 انجمن رمز ایران

این نشست روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن از ساعت 16 الی 18 به‌صورت برخط برگزار خواهد شد و عموم علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ورود به اتاق مجازی جلسات انجمن رمز ایران به نشانی https://www.skyroom.online/ch/isc10/meeting با انتخاب گزینه میهمان در آن شرکت فرمائید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 3
2021-02-14 13:56

افزودن دیدگاه جدید