کد مطلب: 

254429

حمایت از شرکت‌های خلاق چتر حمایت از جوانان خلاق و نوآور را گسترش می‌دهد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، گفت: بی‌شک حمایت از شرکت‌های خلاق در قوانین مصوب مجلس در کنار سایر شرکت‌های دانش‌بنیان، موجب می‌شود تا چتر حمایت از جوانان خلاق و نوآور گسترده‌تر شود و فعالان خلاق نیز از حمایت‌های مصوب برخوردار شوند.
حمایت از شرکت‌های خلاق چتر حمایت از جوانان خلاق و نوآور را گسترش می‌دهد

به گزارش سیتنا، عباس جهانگیرزاده نماینده مردم از حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، از جمله اموری است که از هر نظر باید در اولویت قرار گیرد. این جوانان متخصص و نوآور هستند که با تخصص و تعهد مومنانه خود، زمینه قطع وابستگی کامل کشور به واردات در بسیاری از  صنایع و رشته‌ها را فراهم می‌کنند. مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم مجلس نیز مشتاق هستند تا هر چه بیشتر بسته‌های لازم را در حمایت از این فعالان نوآور، تخصیص دهند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، ضمن تاکید بر فراهم‌سازی بستر حضور هر چه فعال‌تر شرکت‌های خلاق در اقصی نقاط کشور، افزود: در بودجه سال 1400 نیز این موضوع مهم مورد توجه نمایندگان قرار گرفت و سعی شد تا حمایت از فناوری و نوآوری به شکل پررنگ‌تری در بودجه عمومی کشور، بازتاب بیابد.

جهانگیر زاده در ادامه گفت: با توجه به حوزه‌های فعالیت شرکت‌های خلاق، آنها از امکان اشتغال‌زایی و ثروت‌آفرینی قابل توجهی برخوردار هستند. بی‌شک حمایت از این گونه شرکت‌ها در قوانین مصوب مجلس در کنار سایر شرکت‌های دانش‌بنیان، موجب می‌شود تا چتر حمایت از جوانان خلاق و نوآور گسترده‌تر شود و فعالان خلاق نیز از حمایت‌های مصوب برخوردار شوند.

 مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم مجلس نیز مشتاق هستند تا هر چه بیشتر بسته‌های لازم را در حمایت از این فعالان نوآور، تخصیص دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن توضیح بسترهای مناسب فعالیت شرکت‌های خلاق گفت: خود بنده به شخصه علاقه‌مند هستم تا آنجا که امکان دارد زمینه فعالیت اینگونه شرکت‌ها در تمام کشور، توسعه یابد. در حوزه انتخابیه اینجانب نیز ذخایر طبیعی و کشاورزی کم‌نظیری وجود دارد که می‌تواند به سوژه فعالیت جوانان خلاق و نوآور تبدیل شود و بتوان از طریق فعال کردن یک اقتصاد درونزا، اقتصاد منطقه را به پیش‌برد.

وی همچنین بیان کرد: به شخصه تلاش کرده ا‌م تا با حمایت از این جوانان خلاق، خواسته‌های آنها از قبیل تخصیص زمین، مکان فعالیت و دیگر بسته‌های حمایتی محقق شود. آمادگی دارم تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود در مجلس شورای اسلامی، با حمایت حداکثری از فعالان صنایع نرم و خلاق، آنها را ترغیب کنیم تا اشتغال بیشتری ایجاد و در اعتلای ایران اسلامی، سهم بیشتری ایفا کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.7 (3 رای)
سیتنا 3
2021-02-09 15:26

افزودن دیدگاه جدید