کد مطلب: 

254373

تلاش مدیرعامل شرکت مخابرات ایران جهت بازگرداندن این مجموعه به دوران طلایی خود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت ارشد شرکت مخابرات ایران برآن است که موانع و مشکلات موجود در سطح مناطق و مراکز مخابرات کشور برطرف شود تا بتوانیم مخابرات را به دوران طلایی خود بازگردانیم.
تلاش مدیرعامل شرکت مخابرات ایران جهت بازگرداندن این مجموعه به دوران طلایی خود

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی، در نشست پایش فنی و تجاری مخابرات منطقه تهران که یکشنبه 19 بهمن ماه از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشت ، شیوه ارزیابی دوره ای در سطح مناطق و مراکز مخابرات منطقه تهران که در قالب جلسات پایش فنی و تجاری بصورت ماهیانه برگزار می شود راشایسته دانست و به عنوان الگویی قابل تسری به سایر مناطق مخابراتی کشور قلمداد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران گفت: زمینه شکوفایی وبالندگی شرکت مخابرات ایران و مناطق مخابراتی کشور با اتکای به نیروهای توانمند و با انگیزه بیش از پیش محقق شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این جلسه با اشاره به اینکه تعداد تلفن های منصوبه در تهران از مرز 9 میلیون شماره گذشته است از زحمات و تلاش های مدیران و کارکنان مجموعه مخابرات منطقه تهران قدردانی کرد و خاطرنشان ساخت: تمام تلاش مجموعه مدیریت ارشد شرکت مخابرات ایران برآن است که موانع و مشکلات موجود در سطح مناطق و مراکز مخابرات کشور برطرف شود تا بتوانیم مخابرات را به دوران طلایی خود بازگردانیم و به عنوان یک شرکت ممتاز و شاخص در سطح کشور مجددا معرفی کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-02-08 09:30

افزودن دیدگاه جدید