کد مطلب: 

254281

رونمایی از اپلیکیشن جدید مایکروسافت به‌منظور بهبود تجربه‌ی دورکاری کارمندان

مایکروسافت با هدف بهبود تجربه دورکاری کارمندان شرکت‌ها، گروهی از خدماتش به نام "ویوا" را معرفی کرد که ابتدا در برنامه‌های چت و کنفرانس سرویس Teams قابل دسترس خواهند بود.
رونمایی از اپلیکیشن جدید مایکروسافت به‌منظور بهبود تجربه‌ی دورکاری کارمندان

بر اساس گزارش شبکه CNBC، مایکروسافت اعلام کرد: "مایکروسافت ویوا" به عنوان یک اپلیکیشن در برنامه های چت و کنفرانس Teams عمل می کند. نخستین ماژول ویوا با نام تاپیکس که از روز پنج شنبه موجود است، با استفاده از هوش مصنوعی به کارمندان یک شرکت کمک می کند اطلاعات درون سازمانی را پیدا کنند و قابلیت‌های بیشتری پس از آن در راه خواهد بود.

معرفی این نرم افزار تحت برند "ویوا" به تحکیم محصول آفیس مایکروسافت کمک خواهد کرد که درآمد بیشتری در مقایسه با محصولات دیگر برای این شرکت به همراه دارد و کمک کرده است مایکروسافت از رقیبانی نظیر Slack متمایز بماند.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ گفت: تجربه کارمند باید همواره در اولویت قرار گیرد. به خصوص وقتی کارمندان به صورت دورکاری فعالیت می کنند، می خواهند با کار و شرکتشان در تعامل بمانند.

ویوا به کارمندان یک شرکت دسترسی به مطالب آموزشی آنلاین، دایره المعارف اطلاعاتی که به صورت اتومایتک از فایلهای شرکت تولید می شوند، فیدی از آپدیتهای سازمان یافته و پیشنهادهای بهره وری را فراهم می کند. همچنین ابزارهایی وجود دارند که مدیران با استفاده از آنها می توانند الگوی کار تیمشان را رصد کنند.

بعضی از این قابلیتها پیش از این تحت نام متفاوتی وجود داشته اند. به عنوان مثال مایکروسافت "ورک پلیس آنالیتیکس" را برای ردگیری رفتار سازمان عرضه کرده و "شیرپوینت" هابی برای محتوای درون سازمانی فراهم می کند.

محصول Teams مایکروسافت که شامل تماس ویدیویی و چت روم متنی است، پس از شیوع ویروس کرونا که باعث شد شرکتها دفاترشان را تعطیل کرده و مدل فعالیت کارمندانش را به دورکاری از منزل تغییر دهند، محبوب شده است. مایکروسافت ابزارهای بیشتری را به Teams اضافه می کند و استفاده از این محصول نسبت به زمان پیش از شیوع ویروس کرونا بالاتر رفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-02-05 12:17

افزودن دیدگاه جدید