کد مطلب: 

254141

آذری جهرمی: از شیر مرغ تا جان آدمیزاد گران شد اما تعرفه های ارتباطی تثبیت شد (+فیلم)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در کشور گران شد اما تعرفه های ما بنا بر گواهی مرکز آمار و بانک مرکزی، تورم ما در تمام حوزه ها بیش از 11 درصد نبود که دستاوردر مهمی است.
آذری جهرمی: از شیر مرغ تا جان آدمیزاد گران شد اما تعرفه های ارتباطی تثبیت شد (+فیلم)

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در اینستاگرامش، نوشت:

بابام خدا بیامرز می‌گفت: آدم وقتی پنجاه سالش شد و نتونست ثمره‌ی عمرش رو در یک جمله بگه، بدون که عمرش رو به بطالت گذرونده.

گفتگوی خوبی با آقای خسروی داشتم.

رسانه‌ها بیشتر به صحبت‌هام در مورد آژیر قرمز، عادل فردوسی‌پور، نفی نگاه‌های محدودکننده فضای مجازی و توجه به ذائقه مردم پرداختند.

اما به نظرم این سوال، دشوارترین سوال بود!

خلاصه کردن ۳ سال کار و تلاش در ۳جمله کوتاه ...

همکارانم و من، همه‌ی تلاشمون رو کردیم. حتما مشکلاتی هم بوده؛ اما کم نگذاشتیم!

امیدوارم مردم راضی باشن و خدا هم از این رضایت مردم از ما راضی باشه.

دم همه‌ی شما گرم؛
مخلصتون هم هستم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در برنامه تیتر امشب شبکه خبر در تشریح دستاوردهای دوره وزارت خود، گفت: در دولت تدبیر و امید 4 میلیون مشترک متصل به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت را به بیش از 70 میلیون دسترسی ملت ایران رساندیم. قیمت را تثبیت کردیم، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در کشور گران شد اما تعرفه های ما بنا بر گواهی مرکز آمار و بانک مرکزی، تورم ما در تمام حوزه ها بیش از 11 درصد نبود که در طی هفت سال دستاورد مهمی است. سیاست تثبیت قیمت برای اینکه مردم در دسترسی فضای مجازی توانمند باشند را پیگیری کردیم. دستاورد سوم هم آن است که اقتصاد بخش را با تثبیت قیمت بیش از سه برابر رشد دادیم. 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 3
2021-02-01 11:17

افزودن دیدگاه جدید