کد مطلب: 

254051

برگزاری موفق نمایشگاه مجازی کتاب بدون مشارکت فعالانه‌ی شرکت پست میسر نبود

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: برگزاری موفق نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به‌عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، بدون حضور گسترده و مشارکت فعالانه پست امکان پذیر نبود.
برگزاری موفق نمایشگاه مجازی کتاب بدون مشارکت فعالانه‌ی شرکت پست میسر نبود

به گزارش خبرنگار سیتنا، رمضانعلی سبحانی‌فر، همزمان با آخرین روز برپایی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب با اشاره به اینکه شبکه پستی در طول این نمایشگاه، تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را برای جمع آوری و توزیع به موقع مرسولات کتاب به کار گرفت، افزود: پست در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و به منظور تامین نیاز جامعه فرهنگی اعم از ناشران و دوست‌داران کتاب، دست در دست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان خانه کتاب گذاشت تا نخستین تجربه برگزاری نمایشگاه کتاب با موفقیت رقم بخورد.

معاون وزیر ارتباطات با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی همکاران شبکه پستی در سراسر کشور گفت: شیوع ویروس کرونا، ترافیک حمل بسته های پستی را به شدت افزایش داده است و کارکنان شبکه پستی با تعصب و جانفشانی برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند. با وجود این،در ارایه خدمات پستی نمایشگاه مجازی کتاب هیچ تعلل و اختلالی صورت نگرفت.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای همکاری سازنده با خانه کتاب از چند هفته پیش از برگزاری این نمایشگاه آغاز شده بود، تصریح کرد: در نشستی که با مدیران اجرایی واحدهای پستی تهران و استان‌ها داشتیم، از آنها خواستیم توزیع دقیق، سریع و صحیح مرسولات کتاب را در اولویت اقدامات خود قرار دهند تا کارنامه موفق پست در این رویداد بزرگ فرهنگی، مهر تاییدی بر رویکرد جدید شرکت ملی پست در تعامل با تمامی خدمات‌رسان‌ها، به‌ ویژه خدمات‌رسان‌هایی که بر بستر فضای مجازی فعال هستند، باشد.

برگزاری موفق نمایشگاه مجازی کتاب بدون مشارکت فعالانه‌ی شرکت پست میسر نبود

معاون وزیر با اشاره به استقبال قابل ملاحظه ناشران از همکاری با پست و اعتماد دوست‌داران کتاب در انتخاب شبکه پستی ملی کشور به‌عنوان تحویل دهنده مرسولات‌شان، گفت: این اعتماد، سرمایه گرانبهایی است که همواره انگیزه اصلی تصمیم‌گیران، مسئولان و کارکنان شبکه پستی در خدمت به بخش‌های مختلف جامعه به شمار می‌آید.

سبحانی‌فر همچنین قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پست به دلیل همکاری سازنده با نمایشگاه مجازی کتاب را یادآور شد و افزود: همکاری بین بخشی به‌ویژه بخش‌های فرهنگ سازی که هم به رشد و تعالی مردم کمک می‌کنند و هم فضای کسب و کار را رونق می‌بخشند، همواره در اولویت برنامه‌های شرکت ملی پست قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (3 رای)
سیتنا 1
2021-01-29 23:53

افزودن دیدگاه جدید