کد مطلب: 

253978

واعظی: با فساد در فضای مجازی شدیداً مخالفیم و با قوه قضاییه همکاری می‌کنیم

رئیس دفتر رئیس جمهور، گفت: موضع دولت همواره از سال ۹۲ تا به امروز این بوده که با فساد در فضای مجازی شدیداً مخالف هستیم و در این زمینه با قوه قضاییه هم همکاری می‌کنیم.
واعظی: با فساد در فضای مجازی شدیداً مخالفیم و در این زمینه با قوه قضاییه همکاری می‌کنیم

به گزارش سیتنا، رئیس دفتر رئیس جمهوردر حاشیه جلسه هیات دولت، در پاسخ به سوالی درباره احضار آذری جهرمی از سوی قوه قضاییه گفت: موضع ما از سال ۹۲ این بوده که فضای مجازی می‌تواند در خدمت مردم و فعالیت های اقتصادی قرار بگیرد. در این دوران کرونا هم اگر این فضای مجازی از سال ۹۲ گسترش پیدا نکرده بود بی تردید امورات مردم در ارتباط با کسب و کارشان و در دریافت خدمات با مشکل مواجه می‌شد و بر این اساس نباید فضای مجازی را فقط از یک بعد دید. اگر یک فسادی در آن می‌شود که نمی‌گویم نمی‌شود، بر این اساس باید برای این مشکلات راه حل پیدا کرده و کارِ فرهنگی بکنیم و اجازه بدهیم کسب و کار هم انجام بشود.

 دکتر واعظی تاکید کرد: موضع دولت همواره از سال ۹۲ تا به امروز این بوده که با فساد در فضای مجازی شدیداً مخالف هستیم و در این زمینه با قوه قضاییه هم همکاری می‌کنیم. آقای مهندس جهرمی بارها و بارها خودشان آن کانال‌هایی که کار خلاف  انجام می‌دهند را احضار کرده و آنها را هم برای نیروی انتظامی و هم برای مراکز دیگر فرستاده تا برخورد شود اما باید فرهنگ سازی هم بشود و اجازه بدهیم که فضای مجازی فعالیت خود را داشته باشد.

موضع دولت همواره از سال ۹۲ تا به امروز این بوده که با فساد در فضای مجازی شدیداً مخالف هستیم و در این زمینه با قوه قضاییه همکاری می‌کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص موضع قوه مجریه در برابر تضییع حقوق یک سرباز که خودش مجری قانون بوده از سوی قانونگذار گفت: همان روزی که این اتفاق افتاد همه ما متاسف شدیم که یک سرباز وظیفه‌ای که به وظیفه خود عمل می‌کند، یک نماینده مجلس می‌خواهد قانون‌شکنی کند و بعد که مانع می‌شود توهین می‌کند و بعد هم به گوش آن سرباز سیلی می‌زند که فکر می‌کنم این کاری است که هم از لحاظ افکار عمومی و هم از نظر دولت و از نظر همگان محکوم است.

دکتر واعظی اضافه کرد: همینطور که در مجلس هم آقای رئیس مجلس و دیگران گفتند که به این مساله می‌پردازیم امیدوارم که این فقط یک حرف نباشد و عکس‌العمل جدی باشد. به نظرم در برابر این اتفاق ناخوشایندی که افتاد عکس‌العمل مردم و مسئولین کشور قابل تقدیر است.

واعظی: با فساد در فضای مجازی شدیداً مخالفیم و با قوه قضاییه همکاری می‌کنیم

رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص واکنش دکتر روحانی نسبت به احضار وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: وزرا و مسئولین در سراسر کشور، باید بدانند که اگر در جایی سیاست‌های دولت اجرا می‌شود رئیس جمهور حامی آنها است این موضوع مهمی است لذا آن چیزی که رئیس جمهور در این خصوص بیان کردند این است که گسترش فضای مجازی و زیرساخت ها جزو سیاست‌های دولت است. اگر مهندس جهرمی برای این می‌خواهد محاکمه شوند، نباید محاکمه شوند اما اگر موارد دیگری هست بحث دیگری است ولی درمورد آن چیزی که مربوط به سیاست‌ها است آقای رئیس جمهور حامی هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 1
2021-01-27 15:26

افزودن دیدگاه جدید