کد مطلب: 

253633

رکورد پخش زنده هیات‌ها در روبیکا با ٣.٣ میلیون تماشا

پخش زنده‌ی شب گذشته (شنبه ٢٧ دی‌ماه) ١٠٠٠ هیات‌ مذهبی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روبیکا با 3.4 میلیون بار مشاهده مورد استقبال قرار گرفت.
رکورد پخش زنده هیات‌ها در روبیکا با ٣.٣ میلیون تماشا

به گزارش سیتنا، اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اعلام کرد: روز شنبه ٢٧ دی‌ماه پخش زنده برنامه ١٠٠٠ هیئت‌ مذهبی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روبیکا در مجموع بیش از ٢ میلیون و ۶٢ هزار تماشای آنلاین و یک میلیون و ٣٣١ هزار تماشای آفلاین داشت.

در قالب این پویش که با مشارکت پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق برگزار می‌شد، تمام هیئت‌ها می‌توانستند از امکان پخش زنده مراسم خود در پیام‌رسان روبیکا بهره‌مند شوند.

با توجه به محدودیت‌های کرونایی و ضرورت ارائه خدمات آنلاین به محافل مذهبی، همراه اول به تمامی هیئت‌هایی که در این پویش مشارکت کردند، اینترنت رایگان اهدا کرد.

راه‌اندازی هیئت سیار «عقیق فاطمی» از دیگر برنامه‌های این پویش بود که به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) به حرکت درآمده تا عموم مردم در نقاط مختلف شهر تهران بتوانند از این فرصت معنوی بهره‌مند شوند.

همچنین ویژه برنامه «باب‌القبله» که در مناسبت‌های مذهبی از پیام‌رسان روبیکا پخش می‌شود، در ایام فاطمیه از کانال عقیق در روبیکا و با حضور مهمانان مذهبی، فرهنگی و هنری به‌صورت آنلاین پخش شد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-01-17 15:00

افزودن دیدگاه جدید