کد مطلب: 

253519

مجلس برای حمایت بودجه‌ای از شرکت‌های خلاق آماده است

نماینده مردم نهاوند در مجلس یازدهم شورای اسلامی، گفت: در بودجه سال جاری حمایت‌های مناسبی به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص یافته است.
مجلس برای حمایت بودجه‌ای از شرکت‌های خلاق آماده است

به گزارش سیتنا، علیرضا شهبازی، گفت: ما برای ایجاد تحول پایدار در اقتصاد باید حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق را در اولویت قرار دهیم. با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، حمایت از این‌گونه شرکت‌ها و جوانان نخبه و خلاق ایران اسلامی می‌تواند جایگزین اتکاء به بیرون مرزها باشد.

شهبازی در ادامه افزود: در حال حاضر، قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در مجلس در حال بررسی است. با توجه به ظرفیت بالای شرکت‌های خلاق می‌توان حمایت از این شرکت‌ها را نیز در این قانون در کنار حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان قرار داد.

وی ضمن تشریح روش‌های بهینه حمایت از شرکت‌های خلاق، گفت: در بودجه سال جاری حمایت‌های مناسبی به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص یافته است. معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری می‌تواند با مراجعه به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و ارائه نظرات کارشناسی زمینه را برای حمایت حداکثری از شرکت‌های خلاق فراهم کند.

شهبازی با اشاره به اشتیاق نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حمایت از زیست‌بوم صنایع نرم و خلاق کشور ادامه داد: خود بنده به عنوان عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم، آمادگی دارم تا هر تلاش که لازم است را انجام دهم، تا مشکلات و چالش‌های این جوانان نوآور و خلاق، مرتفع شود و حمایت‌های لازم به آنها تخصیص یابد. کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در این زمینه از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-13 16:17

افزودن دیدگاه جدید