کد مطلب: 

253473

ترامپ رانده شده از شبکه‌های اجتماعی، به تلگرام پناه آورد!

پس از آنکه توییتر، حساب کاربری ترامپ را به‌طور دائمی مسدود کرد و فیسبوک و اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی نیز دسترسی او را برای مدت نامعلومی مسدود کردند، ترامپ پیام‌رسان تلگرام را برای ارتباط با هوادارانش انتخاب کرد.
ترامپ رانده شده از شبکه‌های اجتماعی، به تلگرام پناه آورد!

به گزارش سیتنا، طی روزهای اخیر کانالی در پیام‌رسان تلگرام ایجاد شده است که ظاهرا به دونالد ترامپ تعلق دارد.

این کانال به همان شکل حساب کاربری مسدودشده رئیس جمهور آمریکا در توییتر یعنی «45 امین رئیس جمهور آمریکا» امضا شده است و تا این لحظه بالغ بر 487 هزار نفر عضو آن هستند.

اسپوتنیک، می‌گوید: دونالد ترامپ فعلا شخصا تعلق این کانال به خود را تأیید نکرده است.

پیش‌تر توییتر، حساب کاربری ترامپ را بطور دائمی مسدود کرد.  فیسبوک و اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی نیز دسترسی ترامپ را برای مدت نامعلومی مسدود کردند.

دلیل این امر فراخوان رئیس جمهور آمریکا از معترضانی بود که 6 ژانویه به کنگره آمریکا هجوم بردند. ترامپ از آنها خواسته بود که از خشونت دوری کنند، ولی در عین حال، آنها را وطن پرست نامید و همچنان ادعا کرد که انتخابات جعلی بوده و در نتایج آن تقلب شده است.

پس از حذف دسترسی ترامپ به اکانت ضخصی‌اش در توئیتر، او از طریق حساب کاربری ریاست جمهوری توئیتی منتشر و اعلام کرد: «توییتر او را مجبور به سکوت نخواهد کرد». او قول داد پلتفرم خصوصی خود را برای تماس با طرفدارانش ایجاد خواهد کرد. چند دقیقه بعد این پیام نیز حذف شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-01-12 13:50

افزودن دیدگاه جدید