کد مطلب: 

253347

وزیر ارتباطات مدیران استانی وزارت متبوع را از کرمان به تهران فراخواند

استاندار کرمان گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس پیگیری‌های صورت گرفته مدیران استان کرمان را در حوزه این وزارتخانه به تهران فراخوانده تا احصا، بررسی و برآورد دقیق مشکلات را در تهران انجام دهند و روز دوشنبه ۲۳ دی ماه نشست جمع‌بندی و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنده در محل دفتر آقای آذری جهرمی برگزار می‌شود.
وزیر ارتباطات مدیران استانی وزارت متبوع را از کرمان به تهران فراخواند

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در تماس تلفنی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با استاندار کرمان، طرفین در خصوص مشکلات زیرساختی حوزه ارتباطات استان کرمان و دسترسی دشوار ۸۰۰ روستا به اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه بحث و گفتگو کردند.

استاندار کرمان در این رابطه اظهار کرد: در تماس تلفنی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد برنامه عملیاتی جهت رفع مشکلات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شود.

دکتر «علی زینی‌وند» با اشاره به دسترسی نداشتن حداقل ۹۰ هزار دانش‌آموز استان به شبکه شاد تاکید کرد: باید برنامه عملیاتی جهت رفع مشکلات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به ویژه در مناطق روستایی و در نقاط مختلف جاده ها و خطوط مواصلاتی تدوین شود.

وی گفت: در صحبت با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شد تا تمام نقاط کور استان به لحاظ آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت شناسایی شوند.

زینی‌وند همچنین از پیگیری نمایندگان استان در خصوص مطالبات مردم در این زمینه و انتقال آنها به وزارت فناوری اطلاعات قدردانی کرد و افزود: علاوه بر حوزه آموزشی، شغل عده‌ای از مردم به زیرساخت ارتباطات مرتبط است و در دوران کرونا این ارتباط و وابستگی بیشتر شده است.

استاندار کرمان اعلام کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس پیگیری‌های صورت گرفته مدیران استان کرمان را در حوزه این وزارتخانه به تهران فراخوانده تا احصا، بررسی و برآورد دقیق مشکلات را در تهران انجام دهند و روز دوشنبه ۲۳ دی ماه نشست جمع‌بندی و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنده در محل دفتر آقای آذری جهرمی برگزار می‌شود.

وی گفت: به زودی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف بررسی زیرساخت‌های حوزه ارتباطات به استان کرمان سفر خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-01-10 08:09

افزودن دیدگاه جدید