کد مطلب: 

253268

اسنپ‌چت حساب کاربری ترامپ را مسدود کرد

پس از آنکه فیسبوک و توئیتر حساب های ترامپ را تعلیق کردند، اسنپ‌چت نیز به دلیل ترویج خشونت حساب‌های دونالد ترامپ را مسدود کرد.
اسنپ‌چت حساب کاربری ترامپ را مسدود کرد

به گزارش سیتنا، ریچل راکوسن، سخنگوی اسنپ‌چت، در بیانیه‌ای گفت: «ما می‌توانیم تایید کنیم که در نخستین ساعات امروز حساب اسنپ‌چت رئیس‌جمهور ترامپ را قفل کرده‌ایم.»

 تا زمانی که اسنپ‌چت این محدودیت را برندارد، ترامپ قادر به ارسال محتوای جدیدی نخواهد بود. این محدودیت پیش از ارسال پیام ویدئویی او خطاب به آشوبگران، اعمال شده است. در این ویدئو، ترامپ به آشوبگران گفت که «نظم و قانون» باید برقرار شود و نیز خواسته است که «با آرامش به خانه بروید». اما پیش از آن، با تکرار ادعای پیروزی «بزرگ» در انتخابات، نتایج را «تقلبی» و « به سرقت رفته» خوانده بود.

نزدیک به دو میلیون نفر مشترک اکانت اسنپ‌چت ترامپ هستند. مشخص نیست رئیس‌جمهور فعلی آمریکا برای ورود مجدد به حساب خود باید چه کاری انجام دهد، اما اسنپ‌چت می‌گوید که بر اساس راهنمای خود حساب را به طور پیوسته کنترل و ارزیابی می‌کند.

این شبکه اجتماعی تبلیغ حساب ترامپ را متوقف کرده است و می‌گوید: «صداهایی را که خشونت نژادی و بی‌عدالتی را تحریک کند، تقویت نمی‌کند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-01-08 00:54

افزودن دیدگاه جدید