کد مطلب: 

253230
نقش کمپین‌های سه سال اخیر شرکت مخابرات در افزایش سهم بازار، آرپو و مشتریان فعال
مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران، گفت: ‌کمپین‌هایی که در طول سه سال گذشته در شرکت مخابرات داشتیم تغییرات خوبی را در سهم بازار، آرپو و مشتریان فعال به دنبال داشت.
نقش کمپین‌های سه سال اخیر شرکت مخابرات در افزایش سهم بازار، آرپو و مشتریان فعال

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل سابق و عضو فعلی هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در اینستاگرامش نوشت:

‌کمپین‌هایی که در طول سه سال گذشته در شرکت مخابرات داشتیم تغییرات خوبی را در سهم بازار، آرپو و مشتریان فعال به دنبال داشت.

اجرای سه کمپین غزال، رنگین‌نت و ماندگار به همت معاونت تجاری، باعث شد بتوانیم سهم بازار اینترنت خانگی را از ۵۲ درصد در سال ۹۷ به ۶۱ درصد در دی ماه ۹۹ افزایش دهیم.

علاوه بر این طبق نتایج گزارش عملکرد در این مدت، در آرپوی ADSL از انتهای سال ۹۶ تاکنون، ۶۶ درصد رشد داشتیم و همه این تغییرات در پی افزایش مشتریان فعال و تغییر روند از کاهشی به افزایشی بوده که از ابتدای سال ۹۸ تاکنون به رشد ۲۷ درصدی در مشتریان فعال دست یافتیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-01-07 00:05

افزودن دیدگاه جدید