کد مطلب: 

253102

بی‌توجهی وزیر اقتصاد به بازار سرمایه کار دستش داد؛ استیضاح دژپسند کلید خورد!

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: طرح استیضاح وزیر اقتصاد با امضای ۱۰۲ نماینده تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.
بی‌توجهی وزیر اقتصاد به بازار سرمایه کار دستش داد؛ استیضاح دژپسند کلید خورد!

به گزارش سیتنا، سید نظام‌الدین موسوی، نماینده‌ی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: ‌پس از قانع نشدن اکثریت قاطع نمایندگان مجلس از پاسخ وزیر اقتصاد به سئوال بنده و دکتر احمد نادری، طرح استیضاح آقای دژپسند با امضای ۱۰۲ نماینده تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.

وی خاطرنشان کرد: محورهای عمده این استیضاح شامل تخلفات گسترده در روند خصوصی سازی، اوضاع نابسامان بازار سرمایه و بازار ارز است.

پیش‌تر، احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس هم اعلام کرده بود که در نشست علنی سه‌شنبه 9 دی ماه مجلس در جریان سوال خود و سیدنظام الدین موسوی از فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، پس از استماع توضیحات وزیر مربوطه، از پاسخ های وی قانع نشدند.

براساس این گزارش، در ادامه توضیحات وزیر به رأی نمایندگان گذاشته شد که نمایندگان با 173 رأی از مجموع 252 نماینده حاضر در صحن توضیحات وی را قانع کننده ندانستند و در نتیجه مجلس به دژپسند کارت زرد داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-01-04 00:50

افزودن دیدگاه جدید