کد مطلب: 

252997

اتصال تعدادی از روستاهای شمال استان سیستان و بلوچستان به شبکه‌ی ملی اطلاعات در دو هفته‌ی آینده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر خود به استان سیستان و بلوچستان از روستاهای شهرستان های شمال این استان بازدید کرد.
اتصال تعدادی از روستاهای شمال استان سیستان و بلوچستان به شبکه‌ی ملی اطلاعات در دو هفته‌ی آینده

به گزارش سیتنا، محمد جواد آذری جهرمی در ادامه برنامه های بازدید میدانی خود در سیستان و بلوچستان به شهرستان های زابل، هامون، نیمروز، هیرمند و زهک در شمال این استان رفت و وضعیت ارتباطات در روستاهای تابعه این شهرها را بررسی کرد.

وزیر ارتباطات امروز با همراهی استاندار و نماینده مجلس منطقه در روستاهای حسن آباد از توابع شهرستان هامون، نور محمد بزی از توابع شهرستان نیمروز، روستای سیادک از توابع شهرستان هیرمند و  قلعه کمک از توابع شهرستان زهک حضور یافت و با اهالی این روستاها درباره مسائل و مشکلات آنان گفت و گو کرد.

وی در این بازدیدها به مردم این مناطق اعلام کرد تا دو هفته آینده روستای آنان به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود و می توانند از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

 وزیر ارتباطات در این بازدیدها با وعده توسعه پوشش اینترنت پرسرعت اظهار امیدواری کرد هیچ دانش آموزی دیگر از امکان آموزش مجازی در این مناطق محروم نباشد.

همچنین وزیر ارتباطات در ادامه بازدیدهای خود به ایستگاه پمپاژ آب شهید محبعلی فارسی در شهرستان زهک رفت و از نزدیک در جریان طرح آبیاری دشت سیستان قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در پایان بازدیدهای امروز خود از مجموعه سابق مرکز فنی و حرفه ای زابل در منطقه محمد آباد نیز بازدید کرد و با توضیحات استاندار سیستان و بلوچستان در جریان تبدیل این مجموعه متروکه به کمپ ترک اعتیاد قرار گرفت.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-01-01 19:08

افزودن دیدگاه جدید