کد مطلب: 

252940

مشکلات شرکت مخابرات با اعتماد به مدیران و پشتکار کارکنان، رفع می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: شرکت مخابرات با توکل به خدا و همراهی مدیران، برنامه محوری، پشتکار و تلاش شبانه روزی کارکنان، موانع را پشت سر گذاشته و به شکوفایی می رسد.
مشکلات شرکت مخابرات با اعتماد به مدیران و پشتکار کارکنان، رفع می‌شود

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی، در جلسه شورای مدیران که 10 دی ماه 99 برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: خدمت به مردم وظیفه همه ماست، هر که مقامش بالاتر، مسوولیتش بیشتر است. ما از گرفتن سمت افراد یا کنار گذاشته شدن آنان نباید خوشحال یا ناراحت بشویم بلکه باید در مقابل وظیفه ای که به ما واگذار شده حساس باشیم و برای رضای خدا و مردم برنامه های تدوین شده را اجرا کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به تشکیل کمیته انتصابات در شرکت اشاره کرد و گفت: برای انتصاب مدیران، من به تنهایی تصمیم نمی گیرم، بلکه در کمیته تصمیم گیری و بعد از تایید هیات مدیره اجرا می شود، هرچند هدف ما حفظ و نگهداشت مدیران است، اما حسب ضرورت جابجایی در درون مخابرات صورت می گیرد.

وی افزود: مخابرات از پایه های نظام و برای مردم است، هیچکس نمی تواند و حق ندارد به این مجموعه آسیب برساند ، شما اطمینان داشته باشید که همه مشکلات پیش رو و تنگناهای مالی را با کمک شما و همکاران حل خواهیم کرد و با قدرت برنامه‌های توسعه را ادامه می‌دهیم، همه ما برای رضای خدا کار می کنیم و در هر پست و مقامی که باشیم باید با قدرت وظایف محوله را انجام دهیم، لیکن لازمه این کار داشتن برنامه عمل، مهربانی با همکاران و احترام به مشتریان است.

مهندس سلطانی در ارتباط با برنامه های فوری پیش رو گفت: برای افزایش درآمد، کمیته کسب و کار با محوریت معاونت تجاری و کمیته رضایت مشتری با محوریت معاونت امور مشتریان و حضور معاونین ذیربط تشکیل شده است، که برنامه های فشرده ای را دنبال می کنند و امیدواریم به زودی نتایج آن دیده شود، البته در این زمینه استفاده از نظرات مدیران مناطق نیز حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار داشت: ما پیگیر تعدیل و منطقی شدن تعرفه ها از کانال های مختلف ، از جمله مجلس شورای اسلامی ، وزارت ارتباطات و دیگر نهادها هستیم و کاهش لاوصولی و افزایش ارایه خدمات را در برنامه داریم.

وی در ادامه افزود: برنامه سال جاری باید با قدرت پیگیری و برای سال 1400 نیز ضروری ست برنامه کامل تری تدوین و اجرا شود و لازم است اعلام کنم که این کار هم اکنون شروع شده است و به زودی کامل می شود. در ادامه جلسه، برخی از مدیران مناطق دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند که مورد استقبال مدیرعامل شرکت قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-31 09:29

افزودن دیدگاه جدید