کد مطلب: 

252875

وعده‌ی آذری جهرمی برای اتصال سه هفته‌ای برخی روستاهای سیستان و بلوچستان به اینترنت پرسرعت همراه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از روستای توحیدآباد خاش از تحقق وعده‌ی سه ‌هفته‌ای برای برقراری اینترنت پرسرعت برای این روستا و برخی از روستاهای منطقه خبر داد.
وعده‌ی آذری جهرمی برای برقراری سه هفته‌ای برخی روستاهای سیستان و بلوچستان به اینترنت پرسرعت همراه

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سومین روز سفر خود برای بررسی میدانی وضعیت ارتباطات در روستاهایی که در دو روز گذشته برای پوشش اینترنت آن‌ها برنامه‌ریزی ‌شده است، در روستای توحیدآباد از توابع شهرستان خاش حضور یافت.

آذری جهرمی در جمع مردم این روستا خبر داد که تا ۲۱ روز آینده روستای شما به نسل سوم و چهارم تلفن همراه مجهز می‌شود و به ‌اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا خواهید کرد.

وی با اشاره به آمار بالای روستاهای باقیمانده بالای ۲۰ خانوار استان سیستان و بلوچستان، افزود: تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده ۱۲۰۰ روستای باقی‌مانده نیز به اینترنت مجهز می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری امکان‌پذیر است، افزود: به دلیل گستردگی استان زیرساخت‌های موردنیاز وجود نداشته و پیشبرد برخی کارها زمان‌بر است.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه نظام اسلامی کارهای بسیاری برای این منطقه انجام داده است‌، گفت: عقب‌ماندگی‌هایی هم وجود دارد که باید آن‌ها را دید و واقعیت‌ها گفته شود تا بتوانیم کار را به‌پیش ببریم.

بر اساس همین گزارش، در ابتدای این دیدار اهالی این روستا مشکلات خود را با وزیر ارتباطات در میان گذاشتند و در ادامه فرماندار خاش گزارشی از وضعیت منطقه و مشکلات ارتباطی آن مطرح کرد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-12-29 18:59

افزودن دیدگاه جدید