کد مطلب: 

252828

توضیحات استاندار سیستان و بلوچستان پیرامون اجرای طرح های ویژه حوزه ارتباطات در این استان

استاندار استان سیستان و بلوچستان پیرامون اجرای طرح های ویژه حوزه ارتباطات و فناوری در این استان توضیح داد.
توضیحات استاندار سیستان و بلوچستان پیرامون اجرای طرح های ویژه حوزه ارتباطات در این استان

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تیم همراه با حضور 10 روزه در استان سیستان و بلوچستان اجرای طرح‌های ویژه زیرساختی حوزه‌ی ارتباطات در این استان را پیگیری می‌کند.

در همین راستا، احمدعلی موهبتی، استاندار استان سیستان و بلوچستان در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما اظهار داشت: اجرای طرح های زیرساختی مخابراتی نیاز جدی استان و برای امور تحصیلی و اشتغال و سایر امور زندگی مورد نیاز است.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان به جهت بعد مسافت و عقب ماندگی تاریخی در حوزه ارتباطات و فناوری با معدل و میانگین کشوری فاصله زیادی دارد.

موهبتی گفت: برابر درخواست‌های مردم و نمایندگان آنها و وظیفه و تکلیفی که وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد طرحی تهیه شد و وزیر ارتباطات دستورات لازم برای اجرای این طرح را ارائه داد. این طرح پس از جمع بندی تایید و به دنبال آن حضور وزیر ارتباطات و تیم کارشناسی همراه را در استان داریم.

 استاندار استان سیستان و بلوچستان افزود: اجرای طرح های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مستلزم همراهی مردم و همه دستگاه‌های اجرایی اجرایی است.

وی گفت: مردم باید این سیستم را از خودشان بدانند و کمک کنند چرا که یک سیستم ارتباطی با هزینه سنگین ایجاد می‌شود و اگر مردم آن را از خود ندانند دوام و بقای این سیستم به خطر می‌افتد.

موهبتی تصریح کرد: مردم از دولت انتظار دارند که اقدامات خوبی انجام دهد و دولت نیز انتظار دارد که نگهداری از تجهیزات و استفاده از سیستم را متعلق به خودشان بدانند و کمک کنند که این خدمات دوام و بقا داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-12-28 14:33

افزودن دیدگاه جدید