کد مطلب: 

252742

وعده‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات معیشتی بازنشستگان در کوتاه مدت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست با اعضای شورای مرکزی کانون های بازنشستگان کشور با تاکید بر لزوم توجه به مسایل اقتصادی و معیشتی بازنشستگان، گفت: ما درصدد هستیم با تدوین برنامه های کوتاه مدت و همدلی همه ذی نفعان، بتوانیم بخشی از این مسایل را در حداقل زمان ممکن برطرف کنیم.
وعده‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات بازنشستگان در کوتاه مدت

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این نشست که پنجشنبه 4 دی ماه برگزار شد، با تاکید براینکه باید پاسخگوی نیازهای قانونی بازنشستگان باشیم و توجه و ارزش نهادن به بازنشستگان، امری ضروری است، اظهار داشت: پاسداشت نیازهای مادی و معنوی آنان ضروری است و باید پذیرفت سازمان متعلق به همه انسان‌هایی است که در طول عمر سازمانی خود در آن نقش‌آفرینی داشته‌اند.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشستگان گفت: بازنشستگی به‌عنوان فصلی دیگر از زندگی همه شاغلین همواره مورد توجه بوده و بازنشستگان نیز سرمایه های ارزشمند جامعه و گنجینه های خرد و تجربه هستند که استفاده از تجربه های آنان، مسیر رشد و تعالی جامعه را هموارتر می‌کند.

سلطانی، در ادامه با بیان اینکه در تعالیم دینی ما، حفظ کرامت انسانی همواره به‌عنوان یک ارزش مورد تأکید قرار گرفته است، افزود: بازنشستگان یکی از بزرگترین و ارزشمندترین دارایی و سرمایه ی هر سازمانی هستند که با کسب تجربه و مهارت و انتقال آن به نسل های بعدی موجب بالندگی آن سازمان می شوند.

وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان به عنوان پیشکسوتان جامعه سزاوار احترام و تکریم هستند، توجه به مسایل اقتصادی و معیشتی آنان را ضروری دانست و گفت: ما درصدد هستیم با تدوین برنامه های کوتاه مدت و همدلی همه ذی نفعان بتوانیم بخشی از این مسایل را در حداقل زمان ممکن برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه ما برای دریافت پیشنهادهای بازنشستگان آمادگی داریم، گفت: بر این باور هستیم که پویایی در راه رسیدن به اهدف‌های سازمانی تنها در سرمایه انسانی نهفته است، با این تفکر فرصتی برای شرکت ایجاد خواهد شد تا از این ظرفیت های خردمندانه و پتانسیل بازنشستگان محترم نیز بی‌بهره نمانیم و با تدبیراز پختگی و فرزانگی آنان استفاده شود.

در این نشست اعضای شورای مرکزی کانون های بازنشستگان کشور نیز خواستار اجرای تعهدات قبلی اعلامی و حمایت سهامداران در این خصوص شده ومواردی را در زمینه اجرای دقیق آیین نامه ها ، تعهدات و بیمه تکمیلی را مطرح کردند و برای همکاری و همراهی در جهت به ثمر نشستن اهداف شرکت اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-12-26 12:48

افزودن دیدگاه جدید