کد مطلب: 

252708

هشتگ رضا صادقی؛ احمق‌ها را معروف نکنیم!

شما با جمله «بدنامی، بهتر از گمنامی»، موافقید؟!
هشتگ رضا صادقی؛ احمق‌ها را معروف نکنیم!

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که در ماه‌های اخیر یکی از فعال‌ترین هنرمندان در فضای مجازی بوده و با انتشار پست‌ها و تصاویر و مطالب مختلف ارتباط مستمری با هوادارانش دارد در آخرین پست اینتستاگرامی خود با که هشتگ هایی چون «فرهنگ سازی»، «احمق‌ها را معروف نکنیم»، «دیده شدن به چه قیمت»، «درست دیده شدن» و «کرونا» پیش روی مخاطبان قرار گرفته پرسش مهمی را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته و از آنها خواسته تا صادقانه جواب او را بدهند.

در پست جدید رضا صادقی آمده است: برای خودمون و فرهنگ خودمون میپرسم و ضمناً مرد و زن هم نداره، در مورد هر دو می پرسم. آیا شما با جمله «بدنامی، بهتر از گمنامی، موافقید؟!» دیده شدن به هر قیمتی ارزشش و داره؟ شما فکر می‌کنید این مدل دیده شدن‌های با حاشیه، آیا موندنی هم هست یا با حاشیه بعدی از آدم بعدی فراموش می‌شه؟ و آیا جامعه مقصر هست توی بزرگ شدن این مطلب؟ لطفاً شعاری جواب ندید، صادقانه و بی تعصب.. ممنون.»

او در پست قبلی خود نیز ضمن عذرخواهی از طرفدارانش بابت تاخیر در انتشار آلبوم جدیدش نوشت:

اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم، اما به همون اندازه عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.. مارکت برای فروشنده هاست، من هنر فروش نبودم و نیستم، حرفای خوندنیم از دلمه واسه اهل دلا، مارکت نگاهش واسه دلالاست و مارا با دلالان کاری نیست.. این تفاوت رو از هواداران متفاوتم، و باورهای متفاوتم دارم، حقیقی نه مجازی.. خلاصه که ما زنگامون و زدیم، حالاها هم تو گوش همه هست، ضمناً عذر می‌خوام برای بد عهدی در ارایه آلبوم که البته تقصیر ما نبوده و..... بماند، اما با همه قلبم تلاش می‌کنم نزدیک بشه به قلب‌تون.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-12-25 19:17

افزودن دیدگاه جدید