کد مطلب: 

252654

شرکت مخابرات ایران اپراتور محوری بازار ICT کشور است

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: حمایت های رگولاتوری و حاکمیتی از شرکت مخابرات ایران سبب رقابتی تر شدن بازار و گسترش آن است، چرا که این شرکت با اینکه خصوصی شده، اما همچنان اپراتور محوری ارتباطات کشور است.
شرکت مخابرات ایران اپراتور محوری بازار ICT کشور است

به گزارش سیتنا، مهندس فرامرز رستگار با اظهار اینکه هم اکنون بیش از 80 درصد تولیدات صنعت مخابرات توسط تامین کنندگان داخلی انجام می شود، بیان کرد: حمایت های منطقی و تعرفه ای از اپراتور محوری بازار ارتباطات کشور موجب رشد و بلوغ صنعت مخابرات و بازار ICT کشور می شود.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، با اعلام اینکه تولید داخل اکنون موتور محرک صنعت مخابرات است افزود: حمایت های رگولاتوری و حاکمیتی از شرکت مخابرات سبب رقابتی تر شدن بازار و گسترش آن است، چرا که این شرکت با اینکه خصوصی شده،همچنان اپراتور محوری مخابرات کشور است.

تعامل سندیکا با مخابرات در حد عالی است و با هم افزایی بیشتر و قوی تر شدن مجموعه مخابرات، این ارتباط کامل تر نیز خواهد شد.

رستگار با تاکید بر نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در رشد اقتصادی کشور گفت: ICT حقیقتا و بدون تعارف پیشران توسعه به خصوص در کشور ما است و در این شرایط نگاهی گذرا به نحوه پیش رفتن کار کشور در دوران کرونا و نقش ارتباطات و مخابرات در این امر به وضوح گواه این اهمیت و لزوم حمایت کافی و علمی از کل بازار به ویژه اپراتور محوری یعنی شرکت مخابرات ایران است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-23 14:44

افزودن دیدگاه جدید