کد مطلب: 

252518

دیدار هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران با مهندس سلطانی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران دیدار داشتند که مقرر شد تا گروه‌های کاری مشترک فی‌مابین برای تدوین سیاست‌ها و روش‌های موثر جهت توسعه‌ی شبکه و صنعت مخابرات کشور تشکیل شود.
دیدار هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

به گزارش خبرنگار سیتنا، در نشست هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران با مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران که امروز یکشنبه (30 آذرماه 99) برگزار شد، هیات مدیره‌ی سندیکا ضمن تبریک انتصاب مهندس سلطانی به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات و آرزوی موفقیت برای ایشان، پیرامون ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شرکت‌های عضو خود و نقش سندیکا به عنوان بزرگترین زنجیره‌ی تامین برای توسعه‌ی شبکه‌ی مخابرات کشور مشتمل بر تولیدات داخلی و خدمات فنی مهندسی توضیحاتی ارائه دادند.

مهندس سلطانی ضمن تشکر از حضور هیات مدیره‌ی سندیکا، ابراز امیدواری کرد که با همکاری یکدیگر بتوانیم ضمن تلاش برای حفظ صنعت ICT کشور، برای رشد و رونق بیشتر آن نیز تلاش کنیم.

سلطانی اضافه کرد: تجربه نشان داده است که نهادها هر زمان و در هر مکان که از مردم کمک خواسته‌اند، مردم و بخش خصوصی به آن پاسخ مثبت داده‌اند، بنابراین سیاست‌ها و تصمیمات ما باید مستدل، علمی، مردمی و کارشناس‌پسند باشد.

در خاتمه‌ی این دیدار مقرر شد تا گروه‌های کاری مشترک فی‌مابین برای تدوین سیاست‌ها و روش‌های موثر جهت توسعه‌ی شبکه و صنعت مخابرات کشور تشکیل شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-12-20 10:45

افزودن دیدگاه جدید