کد مطلب: 

252482

احتمال رکوردشکنی لایو اینستاگرام با حضور میلیونی کاربران در گزارش عادل فردوسی‌پور از بازی پرسپولیس مقابل اولسان

در حالی که دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا امروز شنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود و قرار است به طور مستقیم از صفحه‌ی اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با گزارش عادل فردوسی‌پور پخش شود، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش‌بینی کرد که احتمال دارد رکورد پخش زنده جابجا شود و کار اینستاگرام دشوار است.
احتمال رکوردشکنی لایو اینستاگرام با حضور میلیونی کاربران در گزارش عادل فردوسی‌پور از بازی پرسپولیس مقابل اولسان

به گزارش سیتنا، اعلام پخش بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا با گزارش عادل فردوسی‌پور از حساب اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا با واکنش گسترده در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

دعوت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از عادل فردوسی‌پور برای گزارش فینال در حساب رسمی اینستاگرامی‌اش در حالی انجام می‌شود که گزارشگران رسمی معرفی شده از سوی ایران اجازه حضور در قطر را نیافته‌اند.

همزمان با پخش خبر گزارش عادل فردوسی‌پور، حساب اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا با هجوم فوتبال‌دوستان ایرانی همراه شده است و هر ساعت ده‌ها هزار نفر به دنبال‌کنندگان این صفحه اضافه می‌شوند و تا لحظه‌ی ارسال این گزارش سیتنا تعداد فالوئرهای این صفحه از 2.3 میلیون نفر گذشته است.

در همین حال، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار یادداشتی کوتاه در شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد: برخی تنگ‌نظریها که می‌دانید، باعث شده تا به جای میزبانی بازی فوتبال امروز در نرم‌افزارهای ایرانی، ترافیک به سمت خارج سرازیر شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم رکورد پخش زنده جابجا شود؛ کار اینستاگرام دشوار است.

آذری جهرمی در بخش دیگری از این یادداشت تاکید کرد که تلاش ما برای اهمیت دادن به انتخاب مردم است.

وی همچنین توصیه کرد: در زمان پخش فوتبال، از استفاده پرحجم از اینترنت مثل بعضی دانلودها خودداری کنید تا دیگران هم بتوانند گزارش فوتبالی را ببینند.

گفتنی است؛ برای تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و اولسان با گزارشگری عادل فردوسی پور می‌توانید به آدرس اینستاگرام فارسی ‌ای اف سی مراجعه کنید:
https://www.instagram.com/theafchub_ir

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-12-19 15:07

افزودن دیدگاه جدید