کد مطلب: 

252477

"نیان الکترونیک" تندیس زرین تولیدکننده صنعتی و دانش بنیان برتر تجهیزات انرژی خورشیدی کشور را دریافت کرد (+فیلم)

در مراسم دومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر، شرکت نیان الکترونیک، تندیس زرین تولیدکننده صنعتی و دانش بنیان برتر تجهیزات انرژی خورشیدی کشور را دریافت کرد.
"نیان الکترونیک" تندیس زرین تولیدکننده صنعتی و دانش بنیان برتر تجهیزات انرژی خورشیدی کشور را دریافت کرد

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، مراسم دومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو، دکتر ساتکین معاون وزیر و مدیرعامل ساتبا و دکتر Gurvuz Gonul معاون دبیر کل آژانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و مهندس چیتچیان وزیر سابق نیرو ،٢۶ آذر ماه ٩٩ در محل پژوهشکده علوم و فناوری دانشگاه شریف، به صورت ترکیب حضوری و آنلاین برگزار شد.

دومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر با حمایت سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) به منظور ایجاد بستری مناسب جهت معرفی و تقدیر از الگوهای برتر در اکوسیستم توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کشور و با همت انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر را پس از ارزیابی ٨۶ شرکت متقاضی، به برترین فعالان این حوزه اعطا کرد.

در این مراسم تندیس رتبه نخست در بخش تولیدکنندگان تجهیزات تجدیدپذیر، به عنوان تولیدکننده صنعتی و دانش بنیان برتر تجهیزات انرژی خورشیدی به شرکت نیان الکترونیک اهدا شد. گفتنی است این تندیس به دلیل طراحی و تولید  انواع اینورترهای خورشیدی به منظور راه اندازی نیروگاه های خورشیدی بومی، به این شرکت اختصاص یافت.

همچنین معاونت فنی شرکت نیان الکترونیک نیز به عنوان یکی از سخنرانان پنل تخصصی توسعه فناوری، نوآوری و بومی سازی تجهیزات نیروگاه های تجدیدپذیر، چالش ها و راهکارها در این کنفرانس حضور یافت و گفت یکی از چالش های عدم تحقق حوزه های فناوری، نبود نظام ملی نوآوری است، یعنی اتصال دهنده حلقه های زنجیره نوآوری، دانشگاهها، نهادهای حاکمیتی، جامعه  و ... هر کدام نقش خود را در نظام نوآوری ایفا می کنند، اما در کشور ما این اجزا مستقل از هم و یا در کمترین ارتباط در حال کار هستند و یک وحدت رویه منسجم وجود ندارد.

گفتنی است شورای سیاست‌گذاری و کمیته داوران این جایزه ملی، متشکل از کلیه انجمن‌ها و سازمان‌های دولتی فعال در این حوزه، اعم از وزارت نیرو، ساتبا، معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، پژوهشگاه نیرو و سایر ارگان‌های مرتبط است که سعی شده در آن، کلیه گروه‌های فعال در اکوسیستم انرژی‌های تجدیدپذیر، مورد توجه قرار گیرند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-19 13:05

افزودن دیدگاه جدید