کد مطلب: 

252404

قطعی اخیر تلگرام حلقه‌ای از زنجیره‌ی اختلال جهانی این هفته‌‌ در یوتیوب، سرویس‌های گوگل و نتفلیکس!

عصر روز چهارشنبه، دسترسی به پیام‌رسان تلگرام در برخی مناطق اروپای شرقی و خاورمیانه و از جمله ایران با اختلال همراه بود که بعد از ساعتی با تلاش تیم فنی تلگرام، اختلال برطرف شد و دسترسی مجدد کاربران به این پیام‌رسان میسر شد.
قطعی اخیر تلگرام حلقه‌ای از زنجیره‌ی اختلال جهانی این هفته‌‌ در یوتیوب، سرویس‌های گوگل و نتفلیکس!

به گزارش سیتنا، کاربران تلگرام در نقاط مختلف جهان و از جمله ایران عصر روز چهارشنبه با اختلال در دسترسی به این پیام‌رسان مواجه شدند. تلگرام حوالی ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در حساب توییتری خود نوشت: برخی از کاربران ما به‌خصوص در اروپا و خاورمیانه با مشکل ارتباطی مواجه شده‌اند. ما در حال تلاش هستیم تا ارتباط این کاربران را مجددا برقرار کنیم. لطفا صبور باشید و به دلیل این مشکل از کاربران عذر می‌خواهیم.

تلگرام همچنین در اطلاعات تکمیلی اعلام کرد: نیمی از کاربران ما که از مشکل ارتباطات متاثر شده بودند، اکنون آنلاین هستند (بیشتر در نواحی اروپای شرقی و برخی از نواحی خاورمیانه). در تلاشیم تا باقی کاربران را هم متصل کنیم.

تلگرام از حلقه‌های نهایی سرویس‌هایی است که در یک هفته گذشته با اختلال مواجه شده و پیش از این، یوتیوب، جی‌میل و سایر سرویس‌های گوگل و نتفلیکس هم با اختلال مواجه شده بودند.

این دومین بار در ماه دسامبر است که تلگرام دچار اختلال شده است. هنوز مشخص نشده مشکل ارتباطی تلگرام به چه دلیل رخ داده، اما حدود هزار نفر از کاربران، در ۳۰ دقیقه اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-12-17 01:05

افزودن دیدگاه جدید