کد مطلب: 

252186

دکتر ادیب: امیدواریم با انتصاب مدیران جدید در شرکت مخابرات ایران، شاهد افقی تازه در این شرکت باشیم

رئیس هیات مدیره‌ی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، گفت: با توجه به اینکه این اتحادیه بزرگترین تشکل صادراتی حوزه‌ی ICT کشور می‌باشد، امیدواریم که با حضور مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران و با هم افزایی و تعامل فی مابین، با استفاده از تجربیات جناب آقای مهندس سلطانی و‌ جناب آقای دکتر محمود‌زاده در برنامه‌ریزی استراتژیک که تخصص اصلی این عزیزان می‌باشد، شاهد افقی تازه در شرکت مخابرات ایران و همینطور شکوفایی و‌ جهش تولید و‌ جهش استفاده از محصولات صنعت مخابرات کشور باشیم.
دکتر ادیب: امیدواریم با انتصاب مدیران جدید در شرکت مخابرات ایران، شاهد افقی تازه در این شرکت باشیم

به گزارش سیتنا، دکتر داود ادیب، رئیس هیات مدیره‌ی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در پیام تبریک خطاب به مدیرعامل و رئیس جدید هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران و اعضای هیات مدیره‌ی این شرکت که در اختیار سیتنا قرار داده، نوشت:

جناب آقای مهندس سلطانی
جناب آقای دکتر محمود زاده
جناب آقای مهندس دهناد
جناب آقای مهندس صدری
جناب آقای مهندس یافتیان
جناب آقای مهندس مهدویان


سلام علیکم

رشد و توسعه صنعت کشورمان، مدیون تلاش و مجاهدت بی وقفه و بی دریغ مدیران و متخصصانی است که دانش، تخصص و تعهد خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این شرایط خطیر قرار داده‌اند. بدینوسیله انتخاب شایسته مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت مخابرات ایران را تبریک عرض می‌نماییم. همچنین از درگاه ایزد منان برای آن عزیزان، مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور و‌ نشاط در راستای رشد و شکوفایی صنعت مخابرات کشور مسئلت داریم.

با توجه به اینکه این اتحادیه بزرگترین تشکل صادراتی حوزه‌ی ICT کشور می‌باشد، امیدواریم که با حضور آن عزیزان و با هم افزایی و تعامل فی مابین، با استفاده از تجربیات جناب آقای مهندس سلطانی و‌ جناب آقای دکتر محمود‌زاده در برنامه‌ریزی استراتژیک که تخصص اصلی این عزیزان می‌باشد، شاهد افقی تازه در شرکت مخابرات ایران و همینطور شکوفایی و‌ جهش تولید و‌ جهش استفاده از محصولات صنعت مخابرات کشور باشیم.

 دکتر داود ادیب                                                 
رئیس هیات مدیره‌ی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-12-10 10:10

افزودن دیدگاه جدید