کد مطلب: 

252159

استراتژی‌های راهبردی بخش خصوصی در مواجهه با بحران‌های اقتصادی

ایران ارقام با تجربه بیش از 60 سال خدمت رسانی و فعالیت اقتصادی، همواره به دنبال توسعه فعالیت‌های خود و خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان و سهامداران بوده است. شبکه پشتیبانی گسترده در سراسر کشور، قدرت نام تجاری ایران ارقام و دامنه‌ای از ارتباطات وسیع و قدرتمند با مشتریان در شبکه بانکی کشور، جزء با ارزش‌ترین سرمایه‌های شرکت هستند که باعث شده است در شرایط اقتصادی فعلی، شرکت نه تنها جایگاه خود را حفظ نموده بلکه به دنبال ارتقاء جایگاه خود و توسعه بازار باشد.
استراتژی‌های راهبردی بخش خصوصی در مواجهه با بحران‌های اقتصادی

دکتر حمید دیانت‌پی، معاون مالی وعضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام در ادامه‌ی  یادداشت ماه شماره 62 ماهنامه نسل چهارم نوشت:
دو مورد از مهم‌ترین چالش‌هایی که شرکت ایران ارقام در سال گذشته با آنها مواجه بود عبارتند از «پایین بودن جریان نقدی» و «محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا». در راستای فائق آمدن بر چالش‌های مزبور، شرکت راهبردهای مناسبی را با تمرکز بر افزایش بهره‌وری و کارآیی واحدهای ستادی و کاهش هزینه‌های غیرضروری و همچنین رو آوردن به توان داخلی به منظور تولید سخت افزارها و قطعات، اتخاذ نموده است.
تیم مدیریتی ما به پشتوانه‌ دستاوردهای بیش از شصت ساله و حمایت و اعتماد مشتریان، برند ایران ارقام را برندی متعلق به جامعه‌ ایران و صنعت فناوری اطلاعات می‌داند و امیدوار است درآینده‌ نزدیک و در معادلات منطقه‌ای و جهانی بتواند به عنوان یک شرکت پیشرفته‌ برای کشور افتخارآفرین باشد. آرزوی امروز ما این است که شرکت ایران ارقام بتواند با بالا بردن سطح تکنولوژی و کیفیت فعالیت‌های خود، در جایگاه شرکتی موفـــق در بازار بین المللی و در سطـــح منطقه قرار گیـــرد.
در سال پیش رو، شرکت بر آن است تا با توکل بر خداوند متعال، تلاش بیش از پیش همکاران، همدلی و همکاری و به پشتوانه حمایت سهامداران ارجمند خود، برنامه‌های توسعه‌ای شرکت و افق تدوین شده آن را تحقق بخشد تا در دوره آتی شاهد عملکردی بهتر از این باشیم. امید است با اتکا به خداوند و با تلاش بیشتر، همدلی و همکاری مجدانه، زمینه توفیق و اعتلای بیش از پیش شرکت حاصل گردد.
ایران ارقام به عنوان یکی از پایه‌گذاران اصلی صنعت بانکداری الکترونیک و نقل و انتقال الکترونیکی پول در ایران با بیش از شش دهه فعالیت در عرصه اقتصادی کشور و با توجه به پیشتازی در تولید و عرضه محصولات سخت افزاری و نرم‌افزاری بانکی مطابق نیاز شبکه بانکی کشور، از شبکه پشتیبانی گسترده‌ای در سراسر کشور برخوردار بوده و از این حیث شریکی قابل اتکاء در این صنعت برای مشتریان خود محسوب می‌گردد.
ایران ارقام خدمات و محصولات خود را در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری تعریف نموده است. در حوزه سخت افزاری شرکت به فروش تجهیزات بانکی و غیر بانکی و پشتیبانی از آن‌ها توسط شبکه نمایندگی گسترده‌ با کارشناسان متخصص و باتجربه در سراسر کشور می پردازد و در حوزه نرم افــــزاری همواره در طراحی و ارائه راه‏حل‏هــــای جامع (Total Solutions) سیستم‏های بانکداری از جمـــله سوئیـــچ بانکی ایـــران ارقــــام ”سبا“ در کشور پیشتـــاز بــوده است.
شرکت ایران ارقام در اواخر سال 1398، خدمات مخابرات و ارتباطات را به سبد کسب و کار خود اضافه نمود و در حال حاضر سرویس‌هایی از جمله خدمات MVPN، APN و سایر سرویس‌های مرتبط در حوزه خدمات اپراتور مجازی تلفن همراه به مشتریان خود عرضه می‌نماید.
شرکت ایران ارقام دارای نام تجاری (برند) معتبر در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان با بکارگیری دانش فنی، تجهیزات و فناوری‌های نوین و اتکا به کارکنان متخصص، بــه ارایه راهکارهای جامـــع و نوآورانه فناوری اطلاعات می‌پـــردازد.
با توجه به سابقه و شبکه همکاران ایران ارقام، حوزه فناوری اطلاعات بانکی، مالی، کسب و کارهای مبتنی بر تراکنش و حوزه مخابرات و ارتباطات از راه دور از محورهای اصلی فعالیت این شرکت خواهد بود.
ایران ارقام، بر آن است تا با پیشرو بودن در ارائه راهکارهای فنآوری اطلاعات با تمرکز بر حوزه تراکنش‌های مالی، پرداخت و مخابرات به عنوان انتخاب برتر مشتریان و جزء سه شرکت برتر صنعت در ایران تا سال 1400معرفی شود.
اما مسئولیت‌ها و فعالیت‌های شرکت ایران ارقام تنها به حوزه‌های اشاره شده محدود نمی‌گردد. ما بر آنیم تا به منظور ارتقای سلامت جسمی و روحی محیطی که در آن فعال هستیم از پتانسیل‌های موجود نهایت بهره را برده و در همین راستا بخشی از مسئولیت‌های خود را متوجه مسائل اجتماعی می‌دانیم. در میان تمامی موارد قابل ذکر تاکید ایران ارقام بر سه حوزه‌ اصلی مسئولیت اجتماعی است که عبارتند از:
- ابعاد اجتماعی
- زیست محیطی
- اقتصادی
این سه مسیر اصلی شرکت به این امر مهم تأکید داردکه هدف شرکت نه تنها ایجاد سود، بلکه افزودن ارزش اجتماعی و زیست محیطی به جامعه است. شرکت با این اعتقاد که هر چه عملکرد اجتماعی بهتری داشته باشد، بهتر منابع را تصاحب کرده، کارکنان با کیفیت‌تری را جذب نموده و محصولات و خدمات خود را راحت‌تر بازاریابی کرده و حتی فرصت‌های غیرمنتظره بیشتری را کسب می‌کند، به دنبال تحقق مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از منابع مزیت رقابتی خود می‌باشد. هدف اصلی شرکت ایران ارقـــام، ایجاد و پایداری ارزش برای سهامداران و تمام ذینفعانش است. بالطبع یکی از ذینفعان کلیدی شرکت، جامعه و کارکنان شرکت می‌باشند. با توجـــه به اقداماتی که شرکت اکنون در مسیر تعالی برداشته است، در مرحله گذار از مسئولیت در برابر سهامداران به مسئولیت در برابر ذینفعان است.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-12-09 23:06

افزودن دیدگاه جدید