کد مطلب: 

252105

معارفه‌ی مجید سلطانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران

مهندس مجید سلطانی در جلسه‌ی امروز (سه شنبه) هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت، انتخاب و جایگزین مهندس سیدمجید صدری در این سمت شد.
معارفه‌ی مجید سلطانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در اولین جلسه هیات مدیره جدید شرکت که امروز سه شنبه 18 آذرماه 1399 برگزار شد، مهندس مجید سلطانی به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، انتخاب و معرفی شد.

 گفتنی است؛ مجید سلطانی سوابق معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا و مدیرعاملی گروه فناوری اطلاعات بنیاد تعاون ناجا را در کارنامه‌اش دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.8 (12 رای)
سیتنا 1
2020-12-08 10:10

دیدگاه‌ها

تصویر مجید چگنی
سلام و خیر مقدم به سردار عزیز.امیدوارم که لاقل شما به وضعیت جانبازای بخش خصوصی مخابرات استان تهران یه سر و سامانی بدهید مدیران قبلی که نخواستن کاری برای ما انجام دهند امیدواریم شما بتوانید این مشگل تبدیل وضعیت ما رو به سر انجام برسونید .قبلا از زحمات بی دریغ جنابعالی کمال تشکر را دارم
ارسال شده توسط مجید چگنی در 21 آذر 99 - 23:02
تصویر جعفر فرشباف آزاد
امیدوارم سردار مدیر عامل شرکت مخابرات به عدم مدیریت - تبعیض - حقوق های نجومی - و به بی توجهی و پایمالی حقوق ایثارگران و فرزندان بیشتر اقدام فرمایند
ارسال شده توسط جعفر فرشباف آزاد در 20 آذر 99 - 13:23
تصویر جعفر فرشباف آزاد
باسلام شناختی که از سردار در سالهای 61و62 از دفاع مقدس در جنوب و کرخه ...... دارم با انتخاب و معرفی سردار به عنوان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به ملت شریف بالخصوص شاغلین و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران تبریک عرض میکنم.
ارسال شده توسط جعفر فرشباف آزاد در 19 آذر 99 - 18:42

افزودن دیدگاه جدید