کد مطلب: 

252059

پیش آگاهی پیرامون برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای بومی برای شبکه‌ی ملی اطلاعات

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: در نظر است تا دومین نمایشگاه دستاوردهای شبکه ملی اطلاعات در بخش «زیرساخت اطلاعاتی» با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌های تابعه، پژوهشگاه فاوا، اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات و بخش خصوصی در دی‌ماه امسال برگزار شود، لذا از همه‌ی شرکت‌های دانش بنیان دعوت می‌شود تا دستاوردهای خود در بخش‌های تشکیل دهنده‌ی زیرساخت اطلاعاتی شامل پسیو، اکتیو، نرم افزار، خدمات و مدیریت را تاریخ ۲۵ آذرماه برای سندیکا ارسال کنند.
پیش آگاهی پیرامون برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای بومی برای شبکه‌ی ملی اطلاعات

مهندس فرامرز رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا گفت: پیرو برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردها در بخش «زیرساخت ارتباطی شبکه ملی اطلاعات» که در ۲۴ و ۲۵ شهریورماه سال جاری در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، در نظر است تا دومین نمایشگاه دستاوردها، این بار در بخش «زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات» با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌های تابعه، پژوهشگاه فاوا، اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات و بخش خصوصی در دی‌ماه امسال برگزار شود.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، افزود: اجزا و خدمات کلی زیرساخت اطلاعاتی عبارتند از:
۱- شبکه های توزیع محتوا،
۲- مراکز داده عمومی،
۳- مراکز داده اختصاصی،
۴- قطب های مراکز داده،
۵- خدمات میزبانی مرکز داده،
۶- زیرساخت ابری،
۷- خدمات ابری عمومی و اختصاصی،

که اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ دقیق، محل و مدت برگزاری، ترکیب شرکت کنندگان، طیف بازدیدکنندگان ویژه (بازدید به دلیل محدودیت های کرونا عمومی نخواهد بود) به اطلاع خواهد رسید.

رستگار با اشاره به بخش‌های تشکیل دهنده‌ی زیرساخت اطلاعاتی شامل پسیو، اکتیو، نرم افزار، خدمات و مدیریت، جزئیات بیشتر را جهت اطلاع رسانی به شرکت های دانش بنیان در این حوزه در اختیار سیتنا قرار داد.

رستگار عنوان کرد که همه‌ی شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند تا تاریخ ۲۵ آذرماه دستاوردهای خود را در این حوزه به آدرس الکترونیکی telecom.syndicate@gmail.com ارسال نمایند که برگزیدگان خواهند توانست دستاوردهای خود را در طول برگزاری نمایشگاه معرفی نمایند.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران تاکید کرد که برای حضور در این نمایشگاه هزینه ای دریافت نخواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 1
2020-12-07 16:01

افزودن دیدگاه جدید