کد مطلب: 

251954

رقابت اسنپ‌چت با تیک‌تاک با راه‌اندازی بخش اسپات‌لایت

اسنپ‌چت با راه‌اندازی بخش جدیدی به نام اسپات‌لایت، گامی بلند برای رقابت با تیک‌تاک برداشته است.
رقابت اسنپ‌چت با تیک‌تاک با راه‌اندازی بخش اسپات‌لایت

به گزارش سیتنا به نقل از ایندیپندنت، برنامک رقیب تیک‌تاک، به طور عمده به سبب بخشی که صفحه «برای شما» نام دارد، به محبوبیت بالایی دست یافته است چرا که در این صفحه از الگوریتمی استفاده می‌شود تا مجموعه‌ای بی‌انتها از ویدیوها پخش شود و به افراد اجازه می‌دهد به سرعت پست‌های سایر کاربران این شبکه را مشاهده کنند.

اکنون اسنپ‌چت هم ویژگی مشابهی به شکل اسپات‌لایت به راه انداخته که اجازه می‌دهد پست‌های خلاقانه کاربران آن ترویج شود و برای افراد تماشاچی هم مفرح و سرگرم‌کننده است.

اسنپ‌چت گفت این ویژگی برای افزایش پخش ویدیوها طراحی شده است و به افراد اجازه می‌دهد ویدیوهای خود را برای کاربران بیشتری در این شبکه پخش کنند.

اگر کاربران ویدیوی خود را داخل اسنپ‌چت بگیرند، با گزینه جدید اسپات‌لایت روبه‌رو خواهند شد که هنگام انتشار ویدیو از گزینه‌های موجود خواهد بود و به آن‌ها اجازه می‌دهد ویدیوی خود را در بخش اسپات‌لایت این برنامک منتشر کنند و آن را در معرض تماشای طیف گسترده‌ای از کاربران قرار دهند.

این شرکت همچنین تایید کرد به عنوان راهی برای تشویق اولیه کاربران به استفاده از این ویژگی، تا پایان سال جاری میلادی به کسانی که ویدیوهای بیشتر دیده شده را در اسپات‌لایت بسازند، روزی بیشتر از یک میلیون دلار جایزه خواهد داد.

اسنپ‌چت گفت کاربران باید بالای ۱۶ سال سن داشته و در موارد لازم، رضایت والدین خود را داشته باشند تا بتوانند این جوایز را دریافت کنند.

خلق و به اشتراک‌گذاری ویدیوهای خلاقانه به شدت در شبکه‌های اجتماعی محبوب شده و با ظهور تیک‌تاک به اوج رسیده است.

طی سال‌های اخیر رقابت میان رسانه‌های اجتماعی در جلب توجه کاربران جوانتر بسیار شدید بوده است و هر ویژگی و ابزاری که در یک شبکه محبوب شود اغلب از سوی دیگران نیز تقلید و ارائه می‌شود.

این به ویژه درباره استوری‌های غیب شونده اسنپ‌چت صادق است که از آن زمان تاکنون در فیس‌بوک، اینستاگرام و واتساپ نیز ارائه شده است و اخیرا هم در آغاز ماه گذشته میلادی از سوی توییتر عرضه شد.

اسنپ‌چت گفت اسپات‌لایت با این هدف طراحی شده که برای کاربران این شبکه سرگرمی فراهم آورد، در حالی که تندرستی مجازی افراد را نیز مدنظر دارد.

این شرکت گفت محتوای ارائه شده در اسپات‌لایت پیش از مشاهده صد کاربر اول، از سوی کارمندان ارزیاب و هوش مصنوعی بررسی خواهد شد و به کاربران بیشتری ارائه نخواهد شد مگر آن که از پس این ارزیابی بیرون آمده باشد، همچنین اظهار نظر عمومی روی این پست‌ها ممکن نیست.  

کسانی که ویدیوهای خود را از حساب خصوصی منتشر می‌کنند نیز خواهند دید اطلاعات حساب کاربری آن‌ها در اسپات‌لایت هم خصوصی خواهد ماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.8 (4 رای)
سیتنا 1
2020-12-04 10:10

افزودن دیدگاه جدید