کد مطلب: 

251916

حق امتیاز صدور پروانه فعالیت اپراتور ماهواره‌ای مخابراتی در سال جاری، مشخص شد

در جلسه 12 آذرماه سال جاری هیات دولت به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، حق امتیاز صدور پروانه فعالیت اپراتور ماهواره‌ای مخابراتی در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال تعیین شد.
حق امتیاز صدور پروانه فعالیت اپراتور ماهواره‌ای مخابراتی در سال جاری، مشخص شد
به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، در این جلسه که همانند جلسات گذشته دولت با رعایت مصوبه ستاد ملی کرونا و به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد، حق امتیاز صدور پروانه فعالیت کارور (اپراتور) ماهواره‌ای مخابراتی در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۹۰ میلیارد ریال تعیین شد که باید در زمان صدور پروانه اخذ شود.
براساس ماده واحده قانون اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات - مصوب ۱۳۹۲-، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است بابت فعالیت‌های ارائه خدمات پستی، مخابراتی، فناوری اطلاعات و صدور مجوز ایجاد شبکه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات با تصویب هیات وزیران، مبالغی به عنوان حق‌ الامتیاز و حق‌ السهم دولت و جریمه قانونی جبران عدم انجام تعهدات وصول و به حساب خزانه داری کل کشور واریز کند.
صدور ضمانتنامه برای اجرایی شدن موافقتنامه افزایش سقف وام به پروژه بیمارستان جدید دکتر شریعتی
دولت به منظور تجهیز و تدارک منابع مالی خارجی مورد نیاز در چارچوب احکام برنامه‌های توسعه و قوانین بودجه سنواتی برای لازم الاجرا شدن موافقتنامه الحاقی افزایش سقف وام بانک توسعه اسلامی به پروژه بیمارستان جدید دکتر شریعتی در استان تهران، با صدور ضمانتنامه به مبلغ ۲۳ میلیون و ۵۰ هزار یورو موافقت کرد.
 ارجاع برخی از اختلافات در قراردادهای دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران به شورای‌عالی فنی سازمان برنامه و بودجه 
با تصویب هیات وزیران و در راستای اصل (۱۳۹) قانون اساسی، اختلاف‌های ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به تعداد ۱۵ طرح عمرانی دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور با توجه به تعیین شورای مذکور به عنوان مرجع داوری، ارجاع شد.
موافقت دولت با اصلاح مصوبه‌های مربوط به تشکیل شورای توسعه سواحل مکران
هیات وزیران در ادامه با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اصلاح تصویب نامه‌های مربوط به تشکیل شورای توسعه سواحل مکران موافقت کرد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (10 رای)
سیتنا 3
2020-12-03 10:47

افزودن دیدگاه جدید