کد مطلب: 

251915

حاجی میرزایی: شبکه شاد آماده کمک به طرح یاریگران زندگی است

وزیر آموزش و پرورش، گفت: با حداکثر تلاش در کنار ستاد مبارزه با مواد مخدر هستیم و شبکه شاد آماده کمک به طرح یاریگران زندگی است.
حاجی میرزایی: شبکه شاد آماده کمک به طرح یاریگران زندگی است
به گزارش سیتنا، محسن حاجی میرزایی در نشست مشترک با سردار مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با موضوع رونمایی از مستندات برنامه کانون یاریگران زندگی که در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی و حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان ها  و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور و از طریق شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: مسائل و مشکلات دلایل مختلفی دارند و اگر هر یک از این مسائل را واکاوی کنیم نقش یادگیری در آن مشهود است.
هر چه عناصر یادگیری خلاق، دقیق، سالم و عمیق تر باشد، درآینده افراد جامعه سالم تر و تواناتر خواهند بود، بنابراین مدرسه بهترین جایی است که می توان به این موضوع پرداخت.
وی با بیان اینکه مهارت نه گفتن یک مهارت پایه است که باید به همه افراد آموزش داده شود، خاطرنشان کرد: شخصیت افراد در مدرسه شکل می گیرد و باید برای هرچه بهتر شکل گیری شخصیت افراد در مدرسه تلاش کنیم.
حاجی میرزایی با اشاره به اینکه در جامعه خطرات بسیاری وجود دارد که نیازمند توجه خانواده و مدرسه است، اظهار کرد: مدرسه حلقه وصل بین خانه، معلم، مدیر و دانش آموز است. علت آسیب های اجتماعی دانش آموزان به جامعه و گروه های هم سالان و خانواده ها بر می گردد بنابراین وزارت آموزش و پرورش برای آموزش خانواده ها و آگاهی دادن به والدین در مدرسه تلاش و برنامه ریزی دارد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی در جامعه و خانواده ها، اظهار کرد: در طرح یاریگران زندگی به آموزش خانواده ها، دانش آموزان و همسالان توجه شده است، بنابراین آمار مدارس مجری این طرح را از ۲۰به ۳۰هزار افزایش داده ایم.
حاجی میرزایی ادامه داد: باید از ظرفیت فوق العاده شبکه شاد در این طرح استفاده کنیم و این طرح را در تمام مدارس کشور توسعه دهیم و مانند سایر بخش ها از شبکه شاد برای توسعه برنامه ها استفاده کنیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که کرونا نه تتها مانع اجرای طرح یاریگران زندگی نشود بلکه از طریق شبکه شاد موجب توسعه و تقویت این طرح شویم.
گفتنی است؛ در پایان این نشست مشترک از نقشه راه یاریگران زندگی رونمایی شد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (7 رای)
سیتنا 3
2020-12-03 10:39

افزودن دیدگاه جدید