کد مطلب: 

251873

ستاری: شرکت‌های دانش بنیان، نوآوری در حوزه‌ی دفاعی را نمایان خواهند داد

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تاکید بر اینکه نوآوری‌ها در بالا بردن بنیه دفاعی کشور موثر است، گفت: شرکت‌های دانش بنیان توانایی دارند تا محصولات دفاعی را با نوآوری جدید برای کشور بسازند.
دکتر ستاری: شرکت‌های دانش بنیان، نوآوری در محصولات دفاعی را ارائه خواهند داد

به گزارش سیتنا به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سورنا ستاری در حاشیه رونمایی از نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی و صنعتی نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: شاهد اتفاقات خوبی در نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش بودیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اظهار داشت: در بخش تجهیزات دفاعی بازار بسیار خوبی برای شرکت‌های دانش بنیان است و تکنولوژی‌های شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند در زندگی روزمره مردم دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه نیروی دریایی ارتش در حوزه‌های آی تی، مخابراتی، ساخت قطعات شاهد  تجهیزات جدید و به روزی بودیم و از این پیشرفت‌ها بسیار خرسندیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره بهره مندی صنایع دفاعی در حوزه  دانش بنیان گفت: این یک تغییر راهبردی است و کارخانه‌های زیادی در حوزه نظامی داریم که زیرمجموعه ارگان‌های نظامی مختلف در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان  نوآوری را در حوزه دفاعی به ارمغان می آورند، ادامه داد: بسیاری از این  روش‌ها در حوزه غیر دفاعی و زندگی روزمره مردم استفاده می‌شود.

ستاری با تاکید بر اینکه نوآوری‌ها در بالا بردن بنیه دفاعی کشور موثر است، خاطر نشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان توانایی دارند تا محصولات دفاعی را با نوآوری جدید برای کشور  بسازند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 1
2020-12-01 23:41

افزودن دیدگاه جدید